Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Letadla ‹ Galerie letadel
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Su-7U 1/48 OEZ

Aircraft gallery
Odeslat odpověď
Příspěvků: 49 • Stránka 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
  • Odpovědět s citací

Re: Su-7U 1/48 OEZ

Příspěvekod Zdeněk Hanzal » 09 led 2011, 19:29

pěkný Martine! ani jsem o tomto tématu neveděl... holt dřív byla modelařina si o něčem jiném že.... :o
rozestavěno v chlívku: viewtopic.php?f=58&t=76065&p=1531450#p1531450
https://cs-cz.facebook.com/pages/Modelt ... 8248988990
http://www.kpmznojmo.cz
Uživatelský avatar
Zdeněk Hanzal
 
Příspěvky: 3098
Registrován: 03 kvě 2008, 11:51
Bydliště: Znojmo
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Su-7U 1/48 OEZ

Příspěvekod Cid2000 » 19 říj 2015, 10:56

Martin Janoušek píše:To marty-ma:
Copak dřív, když se do Humbrolek dávalo olovo, tak to se štětcovat dalo. To byly perfektní barvy, dodnes na to vzpomínám, že skoro nebyl rozdíl mezi natřeným a nastříkaným povrchem. Tahy téměř neznatelné, nevysychaly.. Samo blbě se dělaly měkké přechody. To dneska :evil: , samá ekologie, barva se dá skoro bez následků vypít :grin: , jen natírat se s ní nedá. [-X
Jinak sůčko dobrý. Jaderná puma taky zajímavá. Ale hlavně ta historka k tomu!

To Zdeněk Fabík:
To bylo jen juniorské mistrovství ČSR, myslím že rok 1988. Ve své skromnosti :-D musím napsat, že jsem to mistrovství vyhrál. Nerad bych se doktnul soupeřů, ale bylo to tím, že konkurence byla slabá. Body? Něco tak pomíjivého už si nepamatuji, myslím že tak kolem 85. Ani nevím, jestli se v té době bodovaly přestavby a jestli maximum bylo 100 nebo míň. V té době se s tím nějak hejbalo. Stavěl jsem si konverze bez ohledu, jestli za to body byly nebo ne. Vůbec nelituji, že jsem v roce 1991 přestal soutěžit. (Ve své vrozené skromnosti :grin: dodám, že po té co jsem vyhrál mistrovství seniorů ). Modely se mají stavět pro radost!



Zdravím Vás pane Janoušek. Jen pro informaci všech k vašemu modelu Su-7U(0510) 1/48, těch bodů jste získal v roce 1989 na Přeboru juniorů ČSR celkem 91,33. Přidávám i foto. Fakt bomba i po těch letech! Teď jen pro zajímavost mimo modelařinu. Tento model jsem si opravdu zapamatoval i po 25 letech!!!!Pořád jsem měl tuto fotku Su-7U z časopisu L+K v hlavě!!Nešla vymazat!!V červnu 2015 jsem pohovořil s panem Velkem z L+K na toto téma na letecké výstavě EFA Prague 2015.Protože on dělal tyto kolonky a s modelama v L+K i za komárů!Známe se i osobně z práce.Náhoda.Dělám na letišti.Pak jsem o prázdninách v červenci vylezl na půdu,kde mám uschované v bednách stará L+K.Asi po 20min hledání jsem našel toto konkrétní číslo s vašim Su-7U.To co jsem měl v paměti zafiksované přesně na pravé straně L+K jsem i našel.Jen jsem si chtěl pro sebe potvrdit měřítko provedené této Su-7U.Protože jsem si jej chtěl vždy udělat 1/48.V měřítku 1/72 jej dělá firma Modelsvit, ale já vždy chtěl měřítko 1/48.Vždy jsem, ale jako méně zkušený modelář skončil na překrytu kabiny,který nezvládnu dobře.Nevím stále jak dobře udělat napojení mezi kabinou a směrovkou efektivně.Tyto dvě věci nedokáži stále vyřešit.Takže zatím si udělám cvičně jen vitríňáka Su-7BKL.Úplně čirou náhodou jsem našel teď v říjnu 2015 toto konkrétní vlákno s tématem Su-7U 1/48.Tento model je stále pro mě super!Respekt k vašim modelářským dovednostem konverze už v těch 89-letech!Musel jsem to napsat,protože pro mě to je taková fakt modelářská náhoda dopracovat se náhodně k něčemu, co člověku uvízlo v paměti 15-letého modeláře a teprve ve 40 letech to možná realizovat.Přesně fotku vašeho Su-7U jsem měl v hlavě!!!Navíc poznat i pana Velka z L+K, který o vašem modelu psal je také náhoda, možná osud.Uvidím jak se poperu s tou kabinou atd.Bude to boj asi?Takže ať se Vám jinak daří i nadále. Cid2000 LKKB
Přílohy
Su 7U.jpg
:D Postaveno: Fokker Dr.I 454/17 1/48, Mirage 2000BG No:201 Greece 1/48, Mig-21MF ČSSR 9712 1/48, Su-25K ČSSR 1027 1/48, Mig-17F Egypt 1/48, HH-60G Pave Hawk 1/48 - Rozestavěno: Fw-190D-9 1/48, Strike Eagle F-15E 1/48, T-34/85 1/35 č.24, Avia BH-11 1/50, Phönix D.I 1/48, Spitfire Mk.I 1/32 8-)
Uživatelský avatar
Cid2000
 
Příspěvky: 47
Registrován: 11 úno 2011, 12:30
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Su-7U 1/48 OEZ

Příspěvekod Cid2000 » 19 říj 2015, 10:59

Cid2000 píše:
Martin Janoušek píše:To marty-ma:
Copak dřív, když se do Humbrolek dávalo olovo, tak to se štětcovat dalo. To byly perfektní barvy, dodnes na to vzpomínám, že skoro nebyl rozdíl mezi natřeným a nastříkaným povrchem. Tahy téměř neznatelné, nevysychaly.. Samo blbě se dělaly měkké přechody. To dneska :evil: , samá ekologie, barva se dá skoro bez následků vypít :grin: , jen natírat se s ní nedá. [-X
Jinak sůčko dobrý. Jaderná puma taky zajímavá. Ale hlavně ta historka k tomu!

To Zdeněk Fabík:
To bylo jen juniorské mistrovství ČSR, myslím že rok 1988. Ve své skromnosti :-D musím napsat, že jsem to mistrovství vyhrál. Nerad bych se doktnul soupeřů, ale bylo to tím, že konkurence byla slabá. Body? Něco tak pomíjivého už si nepamatuji, myslím že tak kolem 85. Ani nevím, jestli se v té době bodovaly přestavby a jestli maximum bylo 100 nebo míň. V té době se s tím nějak hejbalo. Stavěl jsem si konverze bez ohledu, jestli za to body byly nebo ne. Vůbec nelituji, že jsem v roce 1991 přestal soutěžit. (Ve své vrozené skromnosti :grin: dodám, že po té co jsem vyhrál mistrovství seniorů ). Modely se mají stavět pro radost!



Zdravím Vás pane Janoušek. Jen pro informaci všech k vašemu modelu Su-7U(0510) 1/48, těch bodů jste získal v roce 1989 na Přeboru juniorů ČSR celkem 91,33. Přidávám i foto. Fakt bomba i po těch letech! Teď jen pro zajímavost mimo modelařinu. Tento model jsem si opravdu zapamatoval i po 25 letech!!!!Pořád jsem měl tuto fotku Su-7U z časopisu L+K v hlavě!!Nešla vymazat!!V červnu 2015 jsem pohovořil s panem Velkem z L+K na toto téma na letecké výstavě EFA Prague 2015.Protože on dělal tyto kolonky a s modelama v L+K i za komárů!Známe se i osobně z práce.Náhoda.Dělám na letišti.Pak jsem o prázdninách v červenci vylezl na půdu,kde mám uschované v bednách stará L+K.Asi po 20min hledání jsem našel toto konkrétní číslo s vašim Su-7U.To co jsem měl v paměti zafiksované přesně na pravé straně L+K jsem i našel.Jen jsem si chtěl pro sebe potvrdit měřítko provedené této Su-7U.Protože jsem si jej chtěl vždy udělat 1/48.V měřítku 1/72 jej dělá firma Modelsvit, ale já vždy chtěl měřítko 1/48.Vždy jsem, ale jako méně zkušený modelář skončil na překrytu kabiny,který nezvládnu dobře.Nevím stále jak dobře udělat napojení mezi kabinou a směrovkou efektivně.Tyto dvě věci nedokáži stále vyřešit.Takže zatím si udělám cvičně jen vitríňáka Su-7BKL.Úplně čirou náhodou jsem našel teď v říjnu 2015 toto konkrétní vlákno s tématem Su-7U 1/48.Tento model je stále pro mě super!Respekt k vašim modelářským dovednostem konverze už v těch 89-letech!Musel jsem to napsat,protože pro mě to je taková fakt modelářská náhoda dopracovat se náhodně k něčemu, co člověku uvízlo v paměti 15-letého modeláře a teprve ve 40 letech to možná realizovat.Přesně fotku vašeho Su-7U jsem měl v hlavě!!!Navíc poznat i pana Velka z L+K, který o vašem modelu psal je také náhoda, možná osud.Uvidím jak se poperu s tou kabinou atd.Bude to boj asi?Takže ať se Vám jinak daří i nadále. Cid2000 LKKB



Ještě dodatek(foto) z L+K č.24 1989.
Přílohy
Su 7 U.jpg
:D Postaveno: Fokker Dr.I 454/17 1/48, Mirage 2000BG No:201 Greece 1/48, Mig-21MF ČSSR 9712 1/48, Su-25K ČSSR 1027 1/48, Mig-17F Egypt 1/48, HH-60G Pave Hawk 1/48 - Rozestavěno: Fw-190D-9 1/48, Strike Eagle F-15E 1/48, T-34/85 1/35 č.24, Avia BH-11 1/50, Phönix D.I 1/48, Spitfire Mk.I 1/32 8-)
Uživatelský avatar
Cid2000
 
Příspěvky: 47
Registrován: 11 úno 2011, 12:30
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Su-7U 1/48 OEZ

Příspěvekod Aeromodelar » 19 říj 2015, 13:12

Tomu říkám pořádná inspirace ;-I
Vláďa Obr, 62 let, stavím letadla Československých pilotů.
Aeromodelar
 
Příspěvky: 3429
Registrován: 11 dub 2009, 13:53
Bydliště: Valašské Království
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Su-7U 1/48 OEZ

Příspěvekod Cid2000 » 19 říj 2015, 15:29

Aeromodelar píše:Tomu říkám pořádná inspirace ;-I


Ano, ano, až moc velká inspirace.No, snad to zvládnu časem?Je to větší sousto ta konverze na dvoumístnou cvičně-bojovou verzi pro řadového krabičkového modeláře.
:D Postaveno: Fokker Dr.I 454/17 1/48, Mirage 2000BG No:201 Greece 1/48, Mig-21MF ČSSR 9712 1/48, Su-25K ČSSR 1027 1/48, Mig-17F Egypt 1/48, HH-60G Pave Hawk 1/48 - Rozestavěno: Fw-190D-9 1/48, Strike Eagle F-15E 1/48, T-34/85 1/35 č.24, Avia BH-11 1/50, Phönix D.I 1/48, Spitfire Mk.I 1/32 8-)
Uživatelský avatar
Cid2000
 
Příspěvky: 47
Registrován: 11 úno 2011, 12:30
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Su-7U 1/48 OEZ

Příspěvekod Aeromodelar » 19 říj 2015, 19:51

Větší sousto asi jo, ale když nám sem Martin šoupne ony fotky kockpitů ... [-o<
Vláďa Obr, 62 let, stavím letadla Československých pilotů.
Aeromodelar
 
Příspěvky: 3429
Registrován: 11 dub 2009, 13:53
Bydliště: Valašské Království
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Su-7U 1/48 OEZ

Příspěvekod Cid2000 » 20 říj 2015, 11:46

Aeromodelar píše:Větší sousto asi jo, ale když nám sem Martin šoupne ony fotky kockpitů ... [-o<


Možná to trošinku pomůže? Nejsem si,ale jist. Pro mě osobně je velký problém stále překryt kabiny a propojení hřbetu kabiny se směrovkou. Interiér kabiny,sedačky ani tak ne. Škoda,že není někde nafocen postup vytvoření překrytu s kopytem a instalace hřbetu. Ale díky vzniku této Su-7U se nelze ani divit.V roce 89 samozřejmě žádny mobil s foťákem ani digitální foťák.Škoda, že neexistuje konverzní sada pro amatéry jako jsem já např:ten hřbet a překryt kabiny.Klidně bych to koupil, i polotovar.Chci si postavit jen pěkného vitríňáka.Néé, závoďáka na soutěže!Od toho tady jsou jiní borci.
:D Postaveno: Fokker Dr.I 454/17 1/48, Mirage 2000BG No:201 Greece 1/48, Mig-21MF ČSSR 9712 1/48, Su-25K ČSSR 1027 1/48, Mig-17F Egypt 1/48, HH-60G Pave Hawk 1/48 - Rozestavěno: Fw-190D-9 1/48, Strike Eagle F-15E 1/48, T-34/85 1/35 č.24, Avia BH-11 1/50, Phönix D.I 1/48, Spitfire Mk.I 1/32 8-)
Uživatelský avatar
Cid2000
 
Příspěvky: 47
Registrován: 11 úno 2011, 12:30
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Su-7U 1/48 OEZ

Příspěvekod Krab » 20 říj 2015, 14:14

A jak dokládá dobové foto, byl na rozhodčí Martin řádně připraven. To na čem "sučko" stojí je balík podkladů. :D
Přílohy
Su 7U.jpg
Carpe diem
HKPM Prostějov
Uživatelský avatar
Krab
 
Příspěvky: 835
Registrován: 21 úno 2007, 18:20
Bydliště: Kroměříž
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Su-7U 1/48 OEZ

Příspěvekod Cid2000 » 20 říj 2015, 15:25

Krab píše:A jak dokládá dobové foto, byl na rozhodčí Martin řádně připraven. To na čem "sučko" stojí je balík podkladů. :D


...no,...to je fakt hustej balík podkladů na tu tehdejší dobu, když vezmu v potaz dostupnost různých fotek, výkresů, dat, rozměrů , barev atd. Dnes díky internetu,model shopum/E-shopum, knihám, časákům je vše 100x dostupnější pro kit modeláře. Prostě dobře odvedená práce tehdá v roce 1989.Více k tomu asi nelze říci.Klobouk dolů.
Su-7U č. 0510
http://www.airplane-pictures.net/photo/ ... hoi-su-7u/
:D Postaveno: Fokker Dr.I 454/17 1/48, Mirage 2000BG No:201 Greece 1/48, Mig-21MF ČSSR 9712 1/48, Su-25K ČSSR 1027 1/48, Mig-17F Egypt 1/48, HH-60G Pave Hawk 1/48 - Rozestavěno: Fw-190D-9 1/48, Strike Eagle F-15E 1/48, T-34/85 1/35 č.24, Avia BH-11 1/50, Phönix D.I 1/48, Spitfire Mk.I 1/32 8-)
Uživatelský avatar
Cid2000
 
Příspěvky: 47
Registrován: 11 úno 2011, 12:30
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Su-7U 1/48 OEZ

Příspěvekod Randalf » 20 říj 2015, 16:02

Krab píše:A jak dokládá dobové foto, byl na rozhodčí Martin řádně připraven. To na čem "sučko" stojí je balík podkladů. :D

To bylo tehdy za onoho času na juniorském mistráku v Mostkovicích u PV, nepletu se? Z těch podkladů byli někteří poněkud neklidní, co si tak matně vybavuji ;)
Roman Randalf Kresta
Beskyd model kitshow
Uživatelský avatar
Randalf
 
Příspěvky: 8601
Registrován: 31 led 2005, 13:56
Bydliště: Kopřivnice
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Su-7U 1/48 OEZ

Příspěvekod Krab » 20 říj 2015, 19:19

Jo, jo, Randalfe nepleteš se. Ono tehdy byl skoro každý modelář poloviční špion. :grin:
Carpe diem
HKPM Prostějov
Uživatelský avatar
Krab
 
Příspěvky: 835
Registrován: 21 úno 2007, 18:20
Bydliště: Kroměříž
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Su-7U 1/48 OEZ

Příspěvekod Martin Janoušek » 21 říj 2015, 22:46

Zase tady vytahujete moji starou vykopávku 8-)
Kecal bych, kdybych řekl, že mě to netěší. To zas ne, mám radost, že se líbí i po těch letech a v podobě jako je. Je úžasné, že ten model udělal na někoho takový dojem. (:)

Z dnešního pohledu je pro mně úplně nepředstavitelné, že jsem do takového "projektu" vůbec šel. Vždyť jsem o tom letadla vlastně nic nevěděl, teda zase z pohledu toho, co vím dnes. Tehdy bylo pár čb. fotek na interiér, pár celkkových na éro a už i ty stačily na to, aby z nich byla ostuda. Pro mě to byl tehdy takový malý šok, jak je i to modelářství prolezlé agenty... A tím, že jsem neměl pořádné podklady a znalosti, tak ten model vypadá ak, jak vypadá. Není natažen trup, špatný štítek, ani hřbet není nic moc. Ale co už, to je historie 26 stará (:)

Myslím, že to není až tak složitá konverze. Na ten hřbet jsem vzal obal od náplně do "číňáku" (psací pero). To byl klasický lepitelný polystyrén, trubička odpovídajícího průměru. Spodky jsem pak dotmelil dvousložkovým tmelem. Jiný nemá cenu používat, to se všechno propadá. A je celkem jedno jaký ten dvousložkový tmel se použije, já mám nejraději od Alteca z drogérie, za stovku nebo kolik stojí se s ním "užije legrace" aspoň na pět let práce na modelech. Slušně tvrdý, brousitelný, leštitelný atd. Z něj bych uplácal i ty přechody do kýlovky a do kabiny. Tehdy jsem lepil ten přechod do kýlovky z destiček a pak tmelil - zbytečně komplikované. Jenom dneska vím, že vlastní hřbet není z pohledu shora rovnoběžný, ale že se po celé délce zužuje. Na té 1/72 to mají dobře. Pak už jenom dorýt.
Konverze šachet už je ve stavebnici nachystaná, stačí jen obrousit boule na trup a je hotovo.
Nový překryt taky není nic složitého, v podstatě je ohnutý jen v jedné rovině, to se dobře tahá z acetátu. Stačí jenom trochu nahřát a ohnout přes kopyto, teplota stačí mnohem nižší než u kabin zaoblených ve dvou rovinách. Kopyto na Su-7U jsem dělal z plného plastu, aby bylo symetrické a v podstatě jsem těm navrstveným destičkám srazil horní hrany do kulata a bylo. Acetát nahřívám nad svíčkou, výborný bodový zdroj tepla, kterým si rozehřeji jen malou část acetátové destičky a nerozteklé okraje mi dělají rámeček, za který ten acetát držím.
A co k té konverzi víc? Interiéry, to je "pakárna", protože jsou dva. :-D To mě dneska trochu odrazuje, asi jem nějak zleněl. :-D Tehdy jsem tam udělal všechny spínače, tabla s kontrolkama, každý
MiGy-21MF 1:48 hotovo 9413, Rozestavěné MF: 9805 a 7702+(Tatra141) MiG-21PFM:7909
Uživatelský avatar
Martin Janoušek
 
Příspěvky: 5520
Registrován: 27 říj 2006, 11:01
Bydliště: Znojmo
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Su-7U 1/48 OEZ

Příspěvekod Aleš R. » 22 říj 2015, 06:15

Taky si ty články z LK pamatuju včetně olámání Cataliny... Takže to nemohlo být tak dávno :D
Uživatelský avatar
Aleš R.
 
Příspěvky: 3688
Registrován: 05 čer 2006, 12:13
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Su-7U 1/48 OEZ

Příspěvekod Martin Janoušek » 22 říj 2015, 10:25

No ono těch 26 let docela uteklo :-D
S tou Catalinou, to mě tehdy nasr..li. To že rozhodčí olámali anténky, to jsem čekal. Sice ne v takovém rozsahu, ale ulomená pitotka, anténka, to bylo po každé soutěži. Ale ty blbé kecy, že "jsem to měl špatně přilepené" a že "stačilo jenom lehce zavadit a až to odletělo". To jsem byl fialovej vzteky. Co se toho mají vůbec co "lehce dotýkat", ne? To byl taky jeden z důvodů, proč jsem dva roky na to přestal soutěžit.
Ale už na to vše vzpomínám v dobrém.
MiGy-21MF 1:48 hotovo 9413, Rozestavěné MF: 9805 a 7702+(Tatra141) MiG-21PFM:7909
Uživatelský avatar
Martin Janoušek
 
Příspěvky: 5520
Registrován: 27 říj 2006, 11:01
Bydliště: Znojmo
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Su-7U 1/48 OEZ

Příspěvekod Cid2000 » 22 říj 2015, 11:40

Martin Janoušek píše:Zase tady vytahujete moji starou vykopávku 8-)
Kecal bych, kdybych řekl, že mě to netěší. To zas ne, mám radost, že se líbí i po těch letech a v podobě jako je. Je úžasné, že ten model udělal na někoho takový dojem. (:)

Z dnešního pohledu je pro mně úplně nepředstavitelné, že jsem do takového "projektu" vůbec šel. Vždyť jsem o tom letadla vlastně nic nevěděl, teda zase z pohledu toho, co vím dnes. Tehdy bylo pár čb. fotek na interiér, pár celkkových na éro a už i ty stačily na to, aby z nich byla ostuda. Pro mě to byl tehdy takový malý šok, jak je i to modelářství prolezlé agenty... A tím, že jsem neměl pořádné podklady a znalosti, tak ten model vypadá ak, jak vypadá. Není natažen trup, špatný štítek, ani hřbet není nic moc. Ale co už, to je historie 26 stará (:)

Myslím, že to není až tak složitá konverze. Na ten hřbet jsem vzal obal od náplně do "číňáku" (psací pero). To byl klasický lepitelný polystyrén, trubička odpovídajícího průměru. Spodky jsem pak dotmelil dvousložkovým tmelem. Jiný nemá cenu používat, to se všechno propadá. A je celkem jedno jaký ten dvousložkový tmel se použije, já mám nejraději od Alteca z drogérie, za stovku nebo kolik stojí se s ním "užije legrace" aspoň na pět let práce na modelech. Slušně tvrdý, brousitelný, leštitelný atd. Z něj bych uplácal i ty přechody do kýlovky a do kabiny. Tehdy jsem lepil ten přechod do kýlovky z destiček a pak tmelil - zbytečně komplikované. Jenom dneska vím, že vlastní hřbet není z pohledu shora rovnoběžný, ale že se po celé délce zužuje. Na té 1/72 to mají dobře. Pak už jenom dorýt.
Konverze šachet už je ve stavebnici nachystaná, stačí jen obrousit boule na trup a je hotovo.
Nový překryt taky není nic složitého, v podstatě je ohnutý jen v jedné rovině, to se dobře tahá z acetátu. Stačí jenom trochu nahřát a ohnout přes kopyto, teplota stačí mnohem nižší než u kabin zaoblených ve dvou rovinách. Kopyto na Su-7U jsem dělal z plného plastu, aby bylo symetrické a v podstatě jsem těm navrstveným destičkám srazil horní hrany do kulata a bylo. Acetát nahřívám nad svíčkou, výborný bodový zdroj tepla, kterým si rozehřeji jen malou část acetátové destičky a nerozteklé okraje mi dělají rámeček, za který ten acetát držím.
A co k té konverzi víc? Interiéry, to je "pakárna", protože jsou dva. :-D To mě dneska trochu odrazuje, asi jem nějak zleněl. :-D Tehdy jsem tam udělal všechny spínače, tabla s kontrolkama, každý


Ano, ano, 26 let, ááále já vlastné od toho roku 1989 žádnou dvoumístnou slušně slepenou spárku Su-7U v měřítku 1/48 nikde ani nezahlédl !!!Asi jsem špatně koukal po časopisech, soutěžích a internetu.Takže žádná skromnost.Dnes je všech možných SUPER TOP doplňků ke každému letounu mraky a mraky, ale dříve.....? Právě proto ta spárka sůčka na mě udělala opravdu velký dojem, který jsem nedokázal vymazat ze své paměti!Absolutně přesně jsem měl tu spodní stránku L+K s tabulkou a fotkou Su-7U zafixovanou.Takže,když to je tak snadné,......tak proč jsem si nikde jiné spárky sůčka 1/48 nevšiml? Možná to bude motivace a hozená rukavice do ringu i pro jiné modeláře sůčkaře udělat si nějakou Československou spárku 1/48 a ukázat ji zde Modelforu? Pokud jsem dobře rozuměl a ptám se jak malej Jára,....ten číňák je tedy klasické čínské pero (viz.moje foto ), podélně rozříznuté, které Vám posloužilo jako základ hřbetu+dotmelení ?Jsem rád,že jsem se od Vás dověděl další věci kolem této spárky.Cid2000 LKKB
Přílohy
A.jpg
:D Postaveno: Fokker Dr.I 454/17 1/48, Mirage 2000BG No:201 Greece 1/48, Mig-21MF ČSSR 9712 1/48, Su-25K ČSSR 1027 1/48, Mig-17F Egypt 1/48, HH-60G Pave Hawk 1/48 - Rozestavěno: Fw-190D-9 1/48, Strike Eagle F-15E 1/48, T-34/85 1/35 č.24, Avia BH-11 1/50, Phönix D.I 1/48, Spitfire Mk.I 1/32 8-)
Uživatelský avatar
Cid2000
 
Příspěvky: 47
Registrován: 11 úno 2011, 12:30
Bydliště: Praha
Nahoru

PředchozíDalší

Odeslat odpověď
Příspěvků: 49 • Stránka 3 z 4 • 1, 2, 3, 4

Zpět na Galerie letadel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Richard Dvořák a 4 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY