Stránka 2 z 3

PříspěvekNapsal: 17 dub 2006, 17:57
od Filip Tomči
No jasně. =;

PříspěvekNapsal: 17 dub 2006, 18:02
od Tomáš Ouřada
Jan Pavlík píše:Dohadovat se o Me 109, je to samé jako se dohadovat o Shermanech, T 34 a jiných verzích masově vyráběných zbraní v několika továrnách po celém státě s dostupností dílů od různých výrobců atd. atd. Prostě tam prdli co zrovna bylo ve fabrice a jelo se dál, malý kola, velký kola, s takovejma dírama nebo s makovejma. Samozřejmě je lepší se držet fotek konkrétního stroje, ale kdo je má, kdo má čas rok shánět fotku na ten který detail a zůstat stát s modelem, začít dělat jiný a zarazit se zase na něčem jiném...Z tohohle už jsem vyrostl...udělám to podle podkladů co mám k dispozici v ten okamžik, kdy to dělám a po srandě. Jinak bych nikdy nic nepostavil, měl bych rozdělanejch 50 modelů a nic dokončenýho. Vidím to na mém kámošovi, který odstaví model a roky čeká než zjistí kolika šrouby byl přichycen rám auta ke karoserii, který neni vidět???Rozdělá další a zarazí se na něčem podobném, modely sice ve špičkové kvalitě, ale již pod vrstvou prachu nejsou vidět a za čas zapomene co na tom modelu vlastně řešil.....Modelařina je pro mě relax od běžných starostí a musí to přibývat za sklem. 8)


tohle si taky myslím ..ať už se staví stavebnice od předních výrobců nebo ne ...důležitý je je to abych na první pohled poznal ano toto je Spit nebo Befko...a jestli se model liší o 3 mm na rozpětí nebo na délce....viděl jste někdy někoho kdo by měřil hotový model šuplerou já ne!Prostě to dělám pro svojí radost a hlavní že se to líbí mě.....ono kolikrát i když je někde vyfocen nějaký stroj ,tak co když za měsíc utrpěl v bojích takové poškození že byl opraven takovými či onakými náhradními díly a nenafocen????Prostě všeho s mírou :-))))

Re: Bf-109 F-4 9./III/JG 3 E. von Boremski 1/48 Hasegawa

PříspěvekNapsal: 18 dub 2006, 07:06
od Mirek glock Říha
Filip Tomči píše:Bf-109 F-4 9./III/JG 3 Udet
Ofw. Eberhard von Boremski (score 104)
Na cestě ke Stalingradu, Květen 1942.

Další pěkná kamufláž Fridricha z východní fronty. Barvy jsem použil Akrylové Agamy odstínů RLM 79,75,70,78,04,02,66,lak lesklý,polomatný. Patina je provedená napuštěním řídké RLM 66 a následné odření povrchu provozem. Stříkáno je to od ruky. Obtisky jsou ze stavebnice. Mrkněte na to a napište dojmy. :wink:
PS: Ted jsem si všimnul, že jsem tam zapoměl dolepit bobíky na křidýlka.


Pekna camo, ja bych mozna ubral s tou patinou ale to je vec vkusu.

PříspěvekNapsal: 18 dub 2006, 13:10
od Filip Tomči
Tady je něco k té mé patině. Sice se jedná o 50 let starý éro, ale dejme tomu že jsou vidět ty odřeniny. Takhle kdyby to někdo udělal, tak ho lidi ukamenujou, že to má nereálný. Sice takhle nevypadali všechny letadla, ale to jen tak pro představu jak to asi vypadalo.

PříspěvekNapsal: 18 dub 2006, 13:16
od Mirek glock Říha
Filip Tomči píše:Tady je něco k té mé patině. Sice se jedná o 50 let starý éro, ale dejme tomu , že s ním nikdo těch 50 let nelítal. Takhle kdyby to někdo udělal, tak ho lidi ukamenujou, že to má nereálný. Sice takhle nevypadali všechny letadla, ale to jen tak pro představu jak to asi vypadalo.


Chapu Hurikan ve finsku a vis jak dlouho stal nekde venku jen tak nez ho dali "do muzea"? Pocasi je peknej nerad na eru nemusi nikdo litat a stejne za par bude vypadat jinak viz Mig 21 pred opravnama ve Kbelych nez dostal novej kabat takova odrenina se hned tak nevidi. Vim ze se era hodne opotrebujou ale podle mne jen tam kde je na to narok tzn kde se neco dela (krytky) nebo stoupe a tak :D a nebo vliv pocasixcas

PříspěvekNapsal: 18 dub 2006, 13:21
od Jakub Vilingr
Je potřeba rozlišovat mezi muzeálním letadlem a letadlem dle dobovejch fotek, nejde míchat dohromady jabka a hrušky. S tím co napsal Glock se plně ztotožňuju...

PříspěvekNapsal: 18 dub 2006, 14:01
od Filip Tomči
Vždyt jsem psal, že je to 50 let starý letadlo a každý takhle nevypadalo. Podle čb dobových fotek se asi takovéhle detailní opotřebení nenajde, páč je to zdálky a zkresluje to. Kdyby se u tohohle opotřebení trochu ubralo na intenzitě vlivem počasí, tak to i celkem odpovídá opotřebení provozem.

PříspěvekNapsal: 18 dub 2006, 14:05
od Filip Tomči
A jinak, za války stála letadla většinou venku, takže na ně stejně počasí působilo.

PříspěvekNapsal: 18 dub 2006, 14:12
od Karel Pilát
Filip Tomči píše:A jinak, za války stála letadla většinou venku, takže na ně stejně počasí působilo.


Filipe, počasí samozřejmě působilo. Ale vezmi si nějakýho konkrétního pilota a spočítej si, kolik za těch pár let války vystřídal letadel. Jak dlouho bylo takový letadlo v provozu?

Vždyť je to jako teď s autama - kup si nový a po půl roce, co ho necháš venku, bude skoro nový. (A vem dvacet let starou škodovku a nech jí venku na dešti. Co neodpadne samo, to rozeberou naši nepřizpůsobiví spoluobčané. :grin:)

PříspěvekNapsal: 18 dub 2006, 14:14
od Mirek glock Říha
Karel Pilát píše:
Filip Tomči píše:A jinak, za války stála letadla většinou venku, takže na ně stejně počasí působilo.


Filipe, počasí samozřejmě působilo. Ale vezmi si nějakýho konkrétního pilota a spočítej si, kolik za těch pár let války vystřídal letadel. Jak dlouho bylo takový letadlo v provozu?

Vždyť je to jako teď s autama - kup si nový a po půl roce, co ho necháš venku, bude skoro nový. (A vem dvacet let starou škodovku a nech jí venku na dešti. Co neodpadne samo, to rozeberou naši nepřizpůsobiví spoluobčané. :grin:)


Neco takoveho sem chtel napsat ale Karel me predbeh. Ten Mig 21 o ktermy jsem psal tam stal ani nevim jak dlouho vlastne co pamatuju a 3-5 mesicu nebyl zadnej cas (jak dlouho vydrzela masina za WW II ???)

PříspěvekNapsal: 18 dub 2006, 14:24
od Filip Tomči
Já nemyslel korozi, tu u duralu nedpředpokládám. Spíš zmatnění barev, špína , odřeninky atd.
Škodovka na rozpadnutí nepotřebovala dvacet let, ale stačilo i míň.(co jsem slyšel) Ta byla rezavá snad už při koupi, podle toho jak se za komančů muselo na auto čekat.

Rozdíl je, když něco stojí a když to lítá a pak je to podle mě ještě horší.
Když to stojí, tak pár měsíců asi fakt nic neznamená. Třeba ve Kbelích nastříkali Migy-21 kamufláží a po záletu byly spousty barvy pryč. Když to lítá tak se to víc opotřebovává.

PříspěvekNapsal: 19 dub 2006, 07:34
od Recoil
Panebože si ma zmiatol .Myslel som si ,že som sa naklikol na tvoju Grafovu F-4,až keď som začal čítať príspevky ,zistil som ,kde je sever.Pár dní som nebol na fóre a ty si stihol postnúť ďalšiu Bf.A zase veľmi peknú.Nechápačka.

PříspěvekNapsal: 19 dub 2006, 07:39
od Karel Pilát
I/JG1_Bloodbath píše:Panebože si ma zmiatol .Myslel som si ,že som sa naklikol na tvoju Grafovu F-4,až keď som začal čítať príspevky ,zistil som ,kde je sever.Pár dní som nebol na fóre a ty si stihol postnúť ďalšiu Bf.A zase veľmi peknú.Nechápačka.


Taky nechápu, jak to Filip dělá. A to ty foukaný modely jsou dost dobrý. Původně jsem ho podezříval, že je tahá z vitríny a má je udělaný z dřívějška, ale on přidává furt další kousky! :grin: :shock:

PříspěvekNapsal: 19 dub 2006, 12:13
od Recoil
...som zabudol ,že som sa chcel opýtať -ako si maskoval kabínku?

PříspěvekNapsal: 19 dub 2006, 12:28
od Filip Tomči
Nemaskoval. Namaloval štětcem a zbytek seškráb párátkem. :paint:
PS: Ale doma to nezkoušejte, pro toho, kdo je zvyklý na pistoli je to nebezpečné. :grin: :grin: :grin: