



Ovšem je tam jedna věc která mne zaujala,respektive jedna věc které si nejde nevšimnout


Netuším zda je to zkreslením fotografie,špatně se koukám,nebo něčím jiným.
Obě mašiny mají vztlakové klapky (ať u chladičů nebo křídelní) v přistávací poloze,to je jasné.
U "1" je vše +- tak jak má být,tak jak je všeobecně nakoukáno z fotografií či výkresů.
U "11" se zdají obě klapky (u chladičů i křídel) vyklopeny pod větším, skoro konstrukčně nepřirozeným, úhlem

Pokud se nepletu tak při max. vysunutí-vyklopení má spodní strana obojích klapek (chladičová/křídelní) velmi podobný úhel.
Na "11" na mne hlavně křídelní klapky působí nepřirozeným,skoro vylomeným dojmem



Ten rozdíl v klapkách je na fotografiích hodně znát.
V každém případě ať se daří


