Snad jen ohledně očouzení Lightningů od turbokompresorů které bylo do šeda. Na zelené camo velice dobře viditelné. Na kovovém povrchu nic moc viditelné nebylo. Kolem turbokompresoru spíš opálený kov do hněda a šedé očouzení).
Naposledy upravil Josef Steinocher dne 07 črc 2024, 10:32, celkově upraveno 1
'' Poznal jsem neomezenou moc a držel jsem ji v rukou a vím o ní jediné: Přivádí muže k šílenství. '' Alexander III. Makedonský
Krásnej, čistá práce, žádná přehnaná patina a co fakt oceňuji, že kola jsou "ojetá" uvěřitelně a nepodlehl jste trendům poslední doby napustit je úplně světlým washem, co pak vypadá, jak kdyby to projelo Primalexem. Fakt krásnej, gratuluji k výsledku!
Hofal: Naznačení odřenin na vrtulových listech je momentálně správné co se směru otáčení týká, jen vrtule jsou prohozené, po prohození bude odřeniny na vrtulových listech potřeba poopravit?
P-38J-Droop-Snoot-1S.jpg (57.71 KiB) Zobrazeno 2160 krát
'' Poznal jsem neomezenou moc a držel jsem ji v rukou a vím o ní jediné: Přivádí muže k šílenství. '' Alexander III. Makedonský
Nádhera, krásná, čistá stavba Vrtule asi prohozené budou, ale po jejich záměně ty odřeniny mohou zůstat takhle, náběžná hrana bude pořád nábežná hrana.
Jenže odřeniny tak jak jsou na ní nejsou. Náběžná hrana vrtulového listu je ta ostřejší. Vrtule se otáčejí k trupové gondole takže budou odřeniny na druhé straně.
'' Poznal jsem neomezenou moc a držel jsem ji v rukou a vím o ní jediné: Přivádí muže k šílenství. '' Alexander III. Makedonský
Jenomže ten tvůj obrázek se směrem otáčení vrtulí je špatně, na P-38J se otáčejí opačně, z pohledu pilota tedy levá doleva a práva doprava, proto bude stačit je ty vrtule prohodit. A náběžná hrana listu vrtule rozhodně není ta ostrá hrana, jen pro pořádek. Reaguji na Josefa.