Cockpit je kompletně nový, řada dílů ze zbytků po ostatních projektech, palubovka, zaměřovač a drobné díly „scratch built“.
Kola jsou ze stavebnice stejného typu letadla od Special Hobby. Kryty podvozkových kol jsem výrazně ztenčil. Celý model jsem kompletně přeryl a onýtoval podle výkresu. Na spodním křídle je spousta servisních dvířek, které jsem vyřízl na plotteru z hliníkové samolepící fólie.
Z překrytu kabiny jsem použil pouze čelní štít. Ten bylo potřeba vybrousit a vyleštit. Odsouvací část překrytu je opět tepelně vytvarovaná z krabičky od borůvek..
Použité jsou kompletně barvy Gunze H dle schématu ze stavebnice Special Hobby.
Motor ze stavebnice ani po maximálním snažení nepřipomínal dvouhvězdicový motor Piaggio P.XI. Rozhodl jsem se proto pro nákup tištěného motoru od Airone Hobby. I přes maximální ztenčení stěn trupu okolo motoru byl samotný díl motoru pro zástavbu pořád moc velký. Samozřejmě roli hraje i fakt, že stavebnice Směr jsou spíše v měřítku 1/50 než 1/48. Nastalo obrušování výtisku motoru a to docela drasticky..
Mezera mezi křídlem a trupem byla jak držák na žeton do nákupního košíku, takže jsem ji zaplnil proužky z plastových destiček a spojil „svařovací směsí“ z Tamiya Super Thin Cement a rozpuštěnými zbytky rámečků.
Otvory v trupu za motorem byly špatně jak velikostí, tak pozicí. Pro radost do vitríny to zafungovalo dobře
