U NG pozor na rodílný tvar a výšku zubu na horní straně SK. Další věc, i když se hodně létalo a zkoušelo kříslo s koncovými nádržemi tak je to jen option. Můžo být a nemusí. Další a váznamná věc je křídlo. Má po rozpětí tvarově jiné otvory jak na dolním tak i horním potahu. Na pravé straně (myšleno při pohledu ve S.L) je v ocasní části na boku nad bodkou obdélníkový otvor skrývající dolní plnění. Rypák je jasný. Díky tomu, že mašina má vzletovou max. vzletovou hmotnost 7t (E-20 měla 6,7t, pokud si pamatuju) nejsem si jist zda nebyl změněn i rozměr pneumatik HP. Pokud budeš mít ještě nějaké dotazy pokusím se zodpovědět pokud pamět ještě nese tyto info.Ať se daří.
Klub plastikových modelářů Uherské Hradiště Rozpracováno, 1/48: X-15 Special Hobby, Su-22M4 KP, MiG-23ML Edu
Tak pokud jde čistě o L-610, na konec letošního roku má být dokončen první předsériový kus a do vzduchu by to mělo jít do poloviny příštího roku. Byť již nikoli jako Let L-610... https://ruavia.su/uzga-will-complete-as ... this-year/