Pasovalo to dohromady velice dobře. Nejsem žádný odborník na rusy a už vůbec ne na stavbu, takže si dovolím jen pár poznámek.
- Možná se mýlím, ale pod větrným štítkem chybí ve stavebnici "světlíky", kterými šlo světlo na dost utopenou přístrojovou desku. Vyvrtání dvou otvorů je triviální a možná by bylo zajímavé kdyby k této úpravě nabádal stavební návod.
- Přední část krytu motoru je možné postavit celou odděleně od trupu a přilepit až na konci stavby. To značně zjednodušuje manipulaci s modelem při barvení (v otevřené přídi je spoustu prostoru pro úchop). Aby čelo dobře sedělo musel jsem do přídě vlepit malou rozpěru (kus rámečku).
- Vlepování dolních výfuků je trošku problematické.
- Konfigurace krytů podvozku není v návodu jednoznačně zakreslena a asi je lepší se řídit fotkama (a neudělat to chybně jako já).
- Malé "vybouleniny" na motorovém krytu (díly E22) návod umísťuje v rozporu s fotografiemi na "linku paneláže" (ve skutenčnoti patří až na svrhní plech krytu motoru)
- spasování interieru bylo trochu problematické.
Odřeniny jsem dělal zaškrabáváním (stříbrná humbrol jako podklad). Povrch barvami gunze. Pod obtisky jsem nedal lesklý lak což byla chyba takže místy stříbří. Nejspíš nemá smysl barvit ani osazovat přístrojovou desku protože ji prakticky není vidět. Sklo zaměřovače je kvůli dělicí rovině asi lepší vyměnit za obdélníček plastové folie. Ale musím ještě jednou konstatovat že se u stavby dá opravdu odpočinout.
Modelařině Zdar
