Pro případné další stavitele modelu v markingu OK-JET:
- na modelu stojí stojí za to prohloubit rytí, jinak se v něm nedrží oleje
- kdo dává obtisky s neprůhlednými skly, tak pořádně tmelit a brousit
- motory i VOP se dají nalepit až po dekálech na trupu a SOP
- návod pro obtisky - ponořit do vlažné vody na 10s a minutu odstát - je OK
- obtisky pěkně kopírují povrch vyjma "brázdy" na SOP - obtisk asi rozříznout, ale já nenašel odvahu
- chybné umístění imatrikulace na křídlo - správně je mezi "plůtky" (jak mám já) za cenu stříhání obtisku
- pásy na trupu se překrývají a je vhodné jeden zkrátit (před aplikací obtisků samozřejmě)
- obtisk mi úplně nesedly na pravé přední dveře, takže dveře před tím také zatmelit
- obtisky BOA neobsahují reflektory na čumák a na motorové gondoly (celkem 4x)
Jsem líný nevyhraněný modelář 40+. Stavím pomalu a nekvalitně a přesto mě to občas baví.
Rozcestník na moje stavby na MF: Roční rekapitulace staveb letadel čs. pilotů
MF oblíbené skupinovky: MiG-21 v čs. službách, 80. výročí SNP, B-534 do každé vitrínky
Rozcestník na moje stavby na MF: Roční rekapitulace staveb letadel čs. pilotů
MF oblíbené skupinovky: MiG-21 v čs. službách, 80. výročí SNP, B-534 do každé vitrínky