Stránka 1 z 1

Lokomotiva BR-52 - Trumpeter 1/35

PříspěvekNapsal: 12 úno 2007, 08:56
od Mario Wawrzyczek
Opravdu zajímavá stavebnice - celkem na 710 dílů, několik krabic v krabici.. a co je hlavní, všechno do sebe pasuje. Takže doporučuji.

Zde alespoň několik obrázků před dokončením - model stavím "z krabičky", pokud něco upravuji, pak pouze z dílů z vrakoviště. Zbývá ještě několik detailů, koleje a nějaké to opotřebení..

Rád si přečtu Vaše názory - za které předem děkuji.

PříspěvekNapsal: 12 úno 2007, 12:04
od Ondřej Nadrchal
Vypada to dobre. Nemas vicero fotek ze stavby? Taky se s ni ted param (respektive delam skoro novou) tak me to docela zajima. Cerna barva ji docela slusi. Akorat bych predelal ty voditka pistni tyce. Mas je stribrne, ale takovou barvu nikdy nemely. Taky nahore na kotli, trubky pro privod pary do rozvodove hlavy, byly vzdy rezave jak liska. Behem provozu mely teplotu 200-230C a zadna barva se na nich neudrzela. Dam sem nejake fotecky pro inspiraci.

Reakce..

PříspěvekNapsal: 12 úno 2007, 12:17
od Mario Wawrzyczek
Děkuji za námět - model ještě není dokončen, takže uvedené chyby zmizí. Díky.
Fotky ze stavby jsem nepořizoval, zdržuje to a času moc není :o)

PS. název opravím.. překlep pochopitelně.

Další foto

PříspěvekNapsal: 12 úno 2007, 12:20
od Mario Wawrzyczek
ještě pár fotek..

PříspěvekNapsal: 12 úno 2007, 13:01
od René Ernst
povedené ;-I ;-I jen taková jedna pozn.neměl by být ten kotel vpředu do toho prvního šroubení matný a zbytek lesklý :?: Podle foto co na tuhle krasavici mám to je standart :!:

Matná předek kotle

PříspěvekNapsal: 12 úno 2007, 14:14
od Mario Wawrzyczek
Máš na mysli třeba toto:

PříspěvekNapsal: 12 úno 2007, 14:31
od Ondřej Nadrchal
To s tou dymnici je pravda. Zatimco na kotli je plechovy izolacni plast, ktery se moc neohrival, tak dymnice je jenom jedina vrstva silnejsiho plechu, kam proudily spaliny z topeniste s teplotou okolo 300-500C. Proto byla dymnice natirana smesi grafitu a oleje. Olej se spalil a pripekl grafit na plech. Matnou dymnici maji i velmi udrzovane provozni stroje. Ne muzejni, tam je to vetsinou nalakovane stejnou barvou jako kotel.

PříspěvekNapsal: 12 úno 2007, 14:37
od Ondřej Nadrchal
Tady je zase neco pro inspiraci. Jeste na te cernobile predchazejici fotce, je dobre videt patina kolem vymyvek na kotli (to jsou ty bobky). Je tvorena mineraly z vody a je seda az bila. Dobre udrzovane stroje ji mely minimalni, protoze ji lokomotivni ceta vzdy vypucovala.