nechci předbíhat, ale vzhledem k tomu že nechávám na VRC-105 Centauro RCV schnout a řádně tvrdnout lak před tím, než se pustím do patiny (což mi moc nejde), tak jsem se rozhodl, že si už začnu chystat podklady pro další stavbu a tak zakládám chlívek.
Stavebnici asi všichni znají, na trhu je podle mně minimálně deset let, směle můžu říct, že vůbec netuším, jestli jsou někde nějaké problémy spojené se stavbou. Upřímně, řešit je nejspíš nebudu, nadělám si dost vlastních.
Focení rámečků mí přijde jako nošení dříví do lesa, takže jen fotka krabice.
Čím začít? No, určitě kola na M1070, ty jsou jako většinou u techniky katastrofická. A proč je kupovat, když si je můžu vytisknout sám.
Takhle budou vypadat:
Tohle provedení by se mi líbilo víc, ale kryt na ráfku slouží jako ochrana centrálního dofukování, takže toto kolo jaksi nelze:
Kola pro podvalník M1000, tady jsem na vážkách, jak tisknout a jestli se vůbec tisk povede.
Možná je budu tisknout všechny čtyři zároveň i s ramenem upevněným k nosné části korby. Dost bude záležet, jak na tom budou díly ve stavebnici.
A teď, co zvítězí. Buďto postavím původní verzi A0 s motorem Detroit Diesel 8V-92TA diesel – výkon: 500 koní (373 kW)
Ale mnohem víc se mi líbí verze A1/F1 s motorem Caterpillar C-18 diesel – výkon: 700 koní (523 kW). Brita stavět nemůžu, protože nepoužívá podvalník M1000.
Takže tady je skreslená původní kapota a jednoduchá stavba z krabice.
A tady je základ pro verzi A1/F1
Pokud se do toho pustím, tak budu muset zcela změnit přední část M1070. Bude třeba zcela překopat nosný rám pod motorem až k přednímu nárazníku. Bude třeba změnit odpružení a uložení přední nápravy, upravit řízení, atd. No, prostě uvidím. A kdo si zvětšil rendr, tak vidí, že všechny tři chladiče jsou na svém místě, takže motor kreslit nemusím
