Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Technika ‹ Rozestavěno
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

OT-64 SKOT-Ivan

In-progress builds
Odeslat odpověď
Příspěvků: 313 • Stránka 5 z 21 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21
  • Odpovědět s citací

Re: OT-64 SKOT-Ivan

Příspěvekod Ivan Mohr » 01 bře 2010, 11:39

p.Zavadil-s těma otvorama sání jste mě trochu zklamal,já myslel,že tam přes ty výfuky nebude vidět :bad:
Ty detaily plánuju udělat z 0,3 plastu jako jednotlivý díly a pak je tam nacpat.Možná je to pracnější,zase na druhé straně,dokud si nejsem jistý,že ty základní komponenty toho skeletu budou sedět(a dělám to poprvé,tak že si vůbec jistý nejsem),tak se mi to nechce nějak šperkovat.Předělat holej díl je přece jen menší rána na psychiku,než nějakej finální vyšperkovanej kus,to by mě taky mohlo trefit #-o
Na tu stěnu mám pérovku,bohužel z ní nevyplývá to prohnutí,ale to se nějak udělá..vyndavat to nebudu,spíš to nakašíruju zevnitř.
A nejhorší jsou trpaslíci

http://mojemodylky.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Ivan Mohr
 
Příspěvky: 773
Registrován: 02 pro 2006, 20:36
Bydliště: Teplice
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: OT-64 SKOT-Ivan

Příspěvekod Zdenek Zavadil » 01 bře 2010, 15:39

Máš to na tom posledním papíru,je tam sedačka a je to 550mm od stropu a úhel 10 stupnů.Jak budeš dělat předek,tak na fotce je dobře vidět ten kryt světla pod řidičem který je venku a druhý u velitele je uvnitř,tady názorně vidíš tu podlahu pod řidičem a velitelem jak je členěná.Potom na fotce je vidět na dně pod motorem ta vana na vypouštění oleje,tu tam nalep až budeš mít nápravy a jak to tam vyjde.
Zdenek Zavadil
 
Příspěvky: 437
Registrován: 16 kvě 2007, 19:11
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: OT-64 SKOT-Ivan

Příspěvekod MBT » 01 bře 2010, 17:38

Tak som využil možnosť a urobil ešte nejaké zábery na tú spodnú časť korby pod prednými kolesami. Tu je jasne vidieť to zošikmenie, ktoré je skoro také ako sklon bočných pancierov. (takže nijaké radiusy) Je tam aj to prehnutie ako vidieť aj na fotkách od Karola (zdravím Ťa Karol, tie snímky sú mi nejaké povedomé...). Priznám sa, nepodarilo sa mi zistiť k čomu slúži to prehnutie , ale určite nerieši priestor pre zatáčanie kolies. Je to pomerne plytké, ja som ho na modeli ani nerobil. V najhlbšom bode prehnutia je to 620 mm od okraja korby, inak ten bočný plech začína vpredu 570 mm od okraja korby a vzadu 540 mm od okraja korby. Tzn. prehnutie je rádovo 50 - 80 mm, čo je v mierke asi 1,5 mm. Ale vidím že si už dosť pokročil, takže asi to už prerábať nebudeš.

Pohľad zpredu smerom ku pancierom nádrží:
OT - 64 1.jpg


Pohľad zozadu smerom čelnému pancieru:
OT - 64 2.jpg

Uživatelský avatar
MBT
 
Příspěvky: 304
Registrován: 06 led 2007, 18:44
Bydliště: Trenčín
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: OT-64 SKOT-Ivan

Příspěvekod Ivan Mohr » 01 bře 2010, 18:06

Máš pravdu,je to tam.To zúžení je tam zřejmě kvůli vnitřnímu rejdu prvního páru předních kol,který je největší.
A nejhorší jsou trpaslíci

http://mojemodylky.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Ivan Mohr
 
Příspěvky: 773
Registrován: 02 pro 2006, 20:36
Bydliště: Teplice
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: OT-64 SKOT-Ivan

Příspěvekod MBT » 01 bře 2010, 18:38

Ivan Mohr píše:Máš pravdu,je to tam.To zúžení je tam zřejmě kvůli vnitřnímu rejdu prvního páru předních kol,který je největší.


No neviem, ale potom by boli znevýhodnené kolesá druhého páru predných kolies, ktoré by nemali taký priestor na zatáčanie ako predné kolesá. A myslím že všetky kolesá zatáčali rovnako, neviem prečo by mali predné zatáčať viac.
Uživatelský avatar
MBT
 
Příspěvky: 304
Registrován: 06 led 2007, 18:44
Bydliště: Trenčín
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: OT-64 SKOT-Ivan

Příspěvekod Ivan Mohr » 01 bře 2010, 21:47

Přední pár zatáčí u všech čtyřnápravových strojů dvakrát víc než druhý(jinak by se ta druhá náprava drhla o zem smykem)
Přílohy
07. ot-64 r2 vojensk_ policie.jpg
A nejhorší jsou trpaslíci

http://mojemodylky.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Ivan Mohr
 
Příspěvky: 773
Registrován: 02 pro 2006, 20:36
Bydliště: Teplice
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: OT-64 SKOT-Ivan

Příspěvekod Ivan Mohr » 01 bře 2010, 21:54

Tady je dobře vidět
Přílohy
tatra813.gif
A nejhorší jsou trpaslíci

http://mojemodylky.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Ivan Mohr
 
Příspěvky: 773
Registrován: 02 pro 2006, 20:36
Bydliště: Teplice
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: OT-64 SKOT-Ivan

Příspěvekod Jan Pavlik » 01 bře 2010, 22:06

Ivane ahoj,držim palce a sleduju.
Jinak co se týče plastu, dělej to z něčeho silnějšího nebo to vyztuž tam kde nebude pak vidět, třeba i plátkem kovu,pořádně spoje vylej sekunďákem, jinak se to bude kroutit a celý to pujde do vrtule.
Uživatelský avatar
Jan Pavlik
 
Příspěvky: 14715
Registrován: 29 črc 2004, 20:23
Bydliště: Děčín
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: OT-64 SKOT-Ivan

Příspěvekod Ivan Mohr » 01 bře 2010, 22:22

Ahoj Honzo
ten spodek je z tý reklamní cedule,nevím co to je za materiál,jde to lepit jenom vteřiňákem a drží to jako svině.To dřív zlomíš,než to ohneš.Vzadu je ta bočnice z plnýho materiálu a vyztuží to zadní čelo,tak by taky neměl být problém.Jedinou starost mi dělá ten předek,tam je to slabý,ale až se to chytne k podlaze,měl by být klid.Ale asi to vyřeším vpředu ještě jednou vrsrvou zevnitř a zároveň to použiju k vytvoření vnitřního rantlu dveří.
A nejhorší jsou trpaslíci

http://mojemodylky.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Ivan Mohr
 
Příspěvky: 773
Registrován: 02 pro 2006, 20:36
Bydliště: Teplice
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: OT-64 SKOT-Ivan

Příspěvekod MBT » 01 bře 2010, 22:36

Ono to s tým zatáčaním znie logicky, akurát ja som si myslel opak. Totižto druhá náprava opisuje menšiu kružnicu ako prvá, preto by som očakával že druhá náprava by mala viac zatáčať ako prvá. I keď tie fotky potvrdzujú Tvoju verziu.
Uživatelský avatar
MBT
 
Příspěvky: 304
Registrován: 06 led 2007, 18:44
Bydliště: Trenčín
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: OT-64 SKOT-Ivan

Příspěvekod KANTA1955 » 01 bře 2010, 23:18

Ivan,
tu Ti posielam fotku s odstrojenými výdychmi výfukov, aby si to mohol podľa toho robiť. Ak to nebudeš chcieť robiť, tak musíš výdychy urobiť zatvorené, to tnamená, že tie "uši" výdychov musíš prilepiť na priamo na pancier, teda na bočnú stenu. Potom však nesmieš zabudnúť, že na dolnej hrane ti musí cez "uši" prečnievať spodný plech. Pohľadám nejakú fotograiu, alebo nejakú kresbu, kde to je vidieť. Platí presne to, na čo Ťa upozorňuje Zdeněk. Ak nepoznáš SKOT-a, neprelezieš ho a nenafotíš si všetky veci, tak to nebudeš mať nikdy v poriadku.

Bol som pod ním nespočetne veľa krát, poznám ho do detailu, ale napriek tomu, ak niečo robím, musím si vziať fotky a kresby, inak je to na prd. Fotiek mám asi 1 000, takže je z čoho čerpať. Toto platí aj pre Teba.

Maťo, zdravím Ťa. To sú tie fotky, keď som bol u vás fotiť a nafotil som aj tú policajnú striekačku s klietkami.

VOZ 027 TRENČÍN 075.jpg

Uživatelský avatar
KANTA1955
 
Příspěvky: 447
Registrován: 21 bře 2007, 09:36
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: OT-64 SKOT-Ivan

Příspěvekod Ivan Mohr » 01 bře 2010, 23:26

Díky,a nebyla by fotka i s tou mříží?Taky by mi bodla fotka přední podlahy ze spoda,nějak se pořád nemůžu rozhoupat,jak to udělám.
A nejhorší jsou trpaslíci

http://mojemodylky.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Ivan Mohr
 
Příspěvky: 773
Registrován: 02 pro 2006, 20:36
Bydliště: Teplice
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: OT-64 SKOT-Ivan

Příspěvekod KANTA1955 » 02 bře 2010, 00:00

Našiel som. Na obrázkoch sú zatiaľ len zatvorené výdychy, ale to čo si mal v pláne môžeš podľa tohoto urobiť a budeš to mať správne. Číslo 1 (v obrázku) označuje "uši" a číslo 2 označuje spodný plech. Otvorené musím ešte pohľadať, lebo tie čo som zatiaľ našiel nie sú celkom dobré. Ak sú otvorené a sojíš na strope korby, tak sú tam až 15 cm fugy. Niekde mám aj tú "mrežu", takže akonáhle to nájdem, pošlem to. Na tom farebnom to máš spredu, takže vidíš tvar toho spodného plechu a jeho ohyb v zadnej časti výdychu, okolo kolena výfukovej rúry, pred tlmičom.

K 09.jpg


K 13.jpg


K 17.jpg


K 18.jpg


VHM Piestany.JPG

Uživatelský avatar
KANTA1955
 
Příspěvky: 447
Registrován: 21 bře 2007, 09:36
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: OT-64 SKOT-Ivan

Příspěvekod Zdenek Zavadil » 02 bře 2010, 05:44

Něco tam už máš v těch nákresech,jen se pořádně podívej,ty výfuky,tlumiče a ty plechy Ti teprve pošlu.Pozor,na každé straně jsou jiné.Mám zato,že tam máš poslanou i tu mřížku,ta je pod tím krytem,má žábra a ty jsou šikmá.
Zdenek Zavadil
 
Příspěvky: 437
Registrován: 16 kvě 2007, 19:11
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: OT-64 SKOT-Ivan

Příspěvekod Ivan Mohr » 02 bře 2010, 15:41

Tak teď jsem z toho jelen dvanacterák.Já,inspirován modelem p.Zavadila,jsem vypižlal otvor s kulatejma rohama,koukám,má to trochu ven,tak jsem to olemoval a říkám si,až to zatuhne udělám do toho ty mříže.A teď tady na mě kouká nějaká hranatá ďoura v plechu.Tak jak to vlastně je?
Přílohy
VOZ 027 TRENČÍN 075.jpg
dscf0076.jpg
IMG_6564.JPG
A nejhorší jsou trpaslíci

http://mojemodylky.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Ivan Mohr
 
Příspěvky: 773
Registrován: 02 pro 2006, 20:36
Bydliště: Teplice
  • WWW
Nahoru

PředchozíDalší

Odeslat odpověď
Příspěvků: 313 • Stránka 5 z 21 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21

Zpět na Rozestavěno

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY