Stránka 1 z 7

F-4C Phantom II - Good Evening Da Nang - stavba pro MW

PříspěvekNapsal: 27 kvě 2015, 07:08
od David Lengyel
Zmocnil jsem se poslední limitky od Eduardu, podíval jsem se pod víko a včera jsem říznul do rámečků. Kromě doplňků v krabici osadím Phantoma ještě novými lepty, resinovými přisávacími dvířky Aires a pitotkami Master.

11351879_1642255816006066_889634689_n.jpg


Z nabízených kamuflážních schémat jsem vybral staré šedo-bílé schéma USAF s motivem žraloka na levé bandasce. Z dostupných fotek a rešerší vyplynulo, že mašina létala v letech 1965 a 1966 ze základen Ubon v Thajsku resp. Cam Ranh Bay ve Vietnamu zejména bombardovací mise k čemuž se váže i červený kill mark ve tvaru F-105, která nouzově přistála na území Severního Vietnamu a bylo třeba ji zničit dříve, než se technologie dostane do rukou komunistům.

dls_flt2.jpg

F-4C-64-0676-45 TFS-Ubon-0665.jpg


Na fotkách má #676 starší typy závěsníků (špičaté), které ve stavebnici nejsou, takže sáhnu opět po Airesu. Rovněž je dobře patrné, jakou výzbroj #676 nejméně ve čtyřech případech nesla, což bude předmětem dalších doplňků.

dls_flt26.jpg


Jako největší mínus jinak nabušeného kitu považuji absenci popisek, což u šedivky zamrzí a budu to řešit nákupem extra popisek Furball.

2FIujfN.jpg


Stavbu jsem začal vycvakáním všech dílů potřebných k sestavení trupu, abych se přesvědčil jak moc je vidět do sacáků, které jsou samá stopa po vyhazovačích a ne zrovna elegantně řešeného interiéru. Tomáš Studený během své stavby přišel s nápadem, jak tento problém vyřešit, tak o něm musím uvažovat, pokud se nechci zbaběle uchýlit k FODům, ale i na to ve finále může dojít :) Na sucho vše pasuje zdánlivě bez problémů, tak doufám, že to tak bude i ve chvíli, kdy bude čas aplikovat lepidlo.

10403397_10153365786216248_2980466296916807489_n.jpg

Re: F-4C Phantom II - Good Evening Da Nang - stavba pro MW

PříspěvekNapsal: 27 kvě 2015, 11:42
od Michal Švehla
Budu držet palce při stavbě krásného aeroplánu. někde jej mám také v pořadí... :-D

Re: F-4C Phantom II - Good Evening Da Nang - stavba pro MW

PříspěvekNapsal: 28 kvě 2015, 17:09
od ondrasadek
Pekna masina budu sledovat

Re: F-4C Phantom II - Good Evening Da Nang - stavba pro MW

PříspěvekNapsal: 28 kvě 2015, 20:25
od Martin Jursa
podla mna je velka skoda, ze v Eduarde tento prebal v porovnani s predchadzajucimi dvoma, tak pekne odj...i.
Nepochopim preco v leptoch nieje ramovanie cockpitu a prekrytov, ked predchdzajuce to maju. Ano, je v plechovom upgrade sete, mozte si prikupit...
Preco, ked daju do vyberu fotograficky asi najlepsie zdokumentovanu sedu masinu, nedaju na nu zavesniky. (daju sa dokupit od QB)...

Emblem zniceneho US lietadla, ktory ma na fotke jasne siluetu F-105, Eduard vydava za F-100 a je takto urobeny aj dekal. Aj ked v tomto budu asi nevinne.

No a pre mna gool najvacsi v podani Airesu:
Predavany cockpit s kat. cislom 4611 urceny pre academku, je vlastne len cockpit az davnejsie predavany na model od Hasegawy! Kto pozna oba modely vie, ze plastove diely oboch modelov su riesene diametralne odlisne a zabudovat toto do academky bude vyzadovat vela rezania do trupu v mieste za cockpitom a aj po stranach. Nutne ztensovanie bokov je malina.
Takze tento aires odporucam nekupovat!

Inak drzim palce pri stavbe, tiez mam v plane jedno z tychto Early C-ciek v plane.

Re: F-4C Phantom II - Good Evening Da Nang - stavba pro MW

PříspěvekNapsal: 29 kvě 2015, 08:45
od Lubomír Kerék
Martin Jursa píše:
No a pre mna gool najvacsi v podani Airesu:
Predavany cockpit s kat. cislom 4611 urceny pre academku, je vlastne len cockpit az davnejsie predavany na model od Hasegawy! Kto pozna oba modely vie, ze plastove diely oboch modelov su riesene diametralne odlisne a zabudovat toto do academky bude vyzadovat vela rezania do trupu v mieste za cockpitom a aj po stranach. Nutne ztensovanie bokov je malina.
Takze tento aires odporucam nekupovat!


na tejto praktike som sa u airesu už viac krát popálil aj na iných typoch a netýka sa to len interierov ale aj podvozkových šachiet atd ...
david držím palce a láduj fotos :)

Re: F-4C Phantom II - Good Evening Da Nang - stavba pro MW

PříspěvekNapsal: 29 kvě 2015, 09:03
od Martin Černý 'Černoch'
Martin Jursa píše:podla mna je velka skoda, ze v Eduarde tento prebal v porovnani s predchadzajucimi dvoma, tak pekne odj...i.
Nepochopim preco v leptoch nieje ramovanie cockpitu a prekrytov, ked predchdzajuce to maju. Ano, je v plechovom upgrade sete, mozte si prikupit...

Někde jsem četl vyjádření ze strany Eduardu že výbavu u první krabice Good Morning Da Nang takzvaně "přepálili" a dali toho do krabice moc a proto je ted další krabice ochuzená, respektive vybavená tak jak má být . Pro spousty lidí je to podraz, a já je chápu. První krabicí namlsat i když nechtěně a u dalšího přebalu ťaf ho...... 8-)

Ještě že mě tyhle první Phantomy nechávají ve čtvrtce chladným, až bude Ečko a RFko tak se budu taky vztekat :)

Re: F-4C Phantom II - Good Evening Da Nang - stavba pro MW

PříspěvekNapsal: 29 kvě 2015, 14:59
od Martin Jursa
Tak tieto dodatocne vyjadrenia Sulca su fakt usmevne...

Re: F-4C Phantom II - Good Evening Da Nang - stavba pro MW

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2015, 10:20
od David Lengyel
Popojedem :)

Zkušebně jsem sestavil hlavní díly a po pohledu do sacáků jsem se rozhodl pro resinovou cestu. Než díly dorazí, zpracoval jsem nebarvené lepty v kokpitu (z kitu) a v přední podvozkové šachtě (z upgrade setu).

IMG_6453.jpg
Nebarvené lepty z krabičky.


IMG_6456.jpg
Lepty z upgrade setu.

Re: F-4C Phantom II - Good Evening Da Nang - stavba pro MW

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2015, 13:12
od Otisaq
Martin Jursa píše:podla mna je velka skoda, ze v Eduarde tento prebal v porovnani s predchadzajucimi dvoma, tak pekne odj...i.
Nepochopim preco v leptoch nieje ramovanie cockpitu a prekrytov, ked predchdzajuce to maju. Ano, je v plechovom upgrade sete, mozte si prikupit...
Preco, ked daju do vyberu fotograficky asi najlepsie zdokumentovanu sedu masinu, nedaju na nu zavesniky. (daju sa dokupit od QB)...

Emblem zniceneho US lietadla, ktory ma na fotke jasne siluetu F-105, Eduard vydava za F-100 a je takto urobeny aj dekal. Aj ked v tomto budu asi nevinne.

No a pre mna gool najvacsi v podani Airesu:
Predavany cockpit s kat. cislom 4611 urceny pre academku, je vlastne len cockpit az davnejsie predavany na model od Hasegawy! Kto pozna oba modely vie, ze plastove diely oboch modelov su riesene diametralne odlisne a zabudovat toto do academky bude vyzadovat vela rezania do trupu v mieste za cockpitom a aj po stranach. Nutne ztensovanie bokov je malina.
Takze tento aires odporucam nekupovat!

Inak drzim palce pri stavbe, tiez mam v plane jedno z tychto Early C-ciek v plane.


Neuveritelny...fakt ... ](*,)

PS pekne jedes. Hezky ciste to mas :)

A resi tady eduard plynovou paku ? v predchozim prebalu to nikdo neresil :bad:

Re: F-4C Phantom II - Good Evening Da Nang - stavba pro MW

PříspěvekNapsal: 01 čer 2015, 05:47
od David Lengyel
Otisaq píše:A resi tady eduard plynovou paku ? v predchozim prebalu to nikdo neresil :bad:


Přípusť je jen v zadním kokpitu, kde ovšem Eduardům naopak chybí knipl. Vpředu je to obráceně. Pokud vím, tak plynovou páku neřeší ani Academy a tak mezi díly chybí. Budu muset něco vytvořit sám. Nejvíc mi teď vrtá hlavou, jak pořeším barvení dělícího oblouku mezi kokpity :-k

Re: F-4C Phantom II - Good Evening Da Nang - stavba pro MW

PříspěvekNapsal: 01 čer 2015, 10:28
od David Lengyel
Lepty kolem kokpitu jsou na místě. V návodu je trochu nepochopitelně uveden díl 51 (na fotce označen šipkou) až ve finální části stavby, přičemž se dobře hodí jako základní stavební kámen pro umístění postranních lišt.

IMG_6458_.jpg

Re: F-4C Phantom II - Good Evening Da Nang - stavba pro MW

PříspěvekNapsal: 01 čer 2015, 17:11
od PetrB
Davide, ramovani (minimalne u pilota) vypada ze je uzsi nez by asi melo byt...vznika tam pak schod ....umisteni je finalni nebo jen "na sucho"?

Re: F-4C Phantom II - Good Evening Da Nang - stavba pro MW

PříspěvekNapsal: 01 čer 2015, 18:18
od David Lengyel
Petře, je to vzadu napasované na ten střední díl a navazuje to na lichoběžníky vpředu. Mírně to přesahuje dovnitř (cca síla leptu), kde se zespodu lepí mechanizmus zámku překrytu. Určitě se to dá posunout více do stran, ale po několika pokusech mi to takto přišlo lepší.

Re: F-4C Phantom II - Good Evening Da Nang - stavba pro MW

PříspěvekNapsal: 01 čer 2015, 20:17
od Lubomír Kerék
skus si osadit ten stredný stĺpik na sucho , mne tie lepty trocha vadili a vznikal mi tam schodík ktorý mi bránil rovno nalepit ten stredný pevný diel kabíny , a to spomínané rámovanie pri pilotovi mi sadlo presne ale možno plechy zmenili

Re: F-4C Phantom II - Good Evening Da Nang - stavba pro MW

PříspěvekNapsal: 02 čer 2015, 07:03
od David Lengyel
Zkoušel jsem to ještě před lepením a sedlo to dobře. Až se k tomu dostanu, zkusím to ještě jednou a nevylučuji, že to ještě předělám. Ten střední plech jsi v krabici neměl?