Jelikož Junkersů není nikdy dost, tak jsem rovnou zařízl další G-6. Tentokrát stroj B4+SA vybavený radarem FuG 218 Neptun se kterým Werner Huschend pokusil evakuovat z Kurlandu ale kvůli problémům s motory byl nucen přistát ve Švédské Bredakře. Začal jsem jako obvykle přeleštěním povrchu křídla abych ho mohl onýtovat a pustil se do vyztužování trupu. kokpit je v základním nástřiku barvou a začnu barvit detaily abych mohl trup zavřít. Masky mi jako obvykle řezal Ondra a z jeho produkce mám i radary FuG 218 Neptun včetně držáku a Fug 101. Původně jsem měl koupené odlévané výfuky od Quickboost ale mám i tisknuté od Omask. Výfuky ze stavebnice lepené ze 3 plastových dílů a leptané mřížky ani nebudu popisovat. Práci s tím je slepit, vytmelit a vybrousit, tak aby vypadali dobře a nikde nedošlo k úhoně žebrování si tu vyzkoušelo víc modelářů. Quickboost je krásně hladký a má naznačené mřížky. Z technologických důvodů nejsou duté a nemají ani naznačené jednotlivé výfuky. Místo nich mají pouze hranol. Omask je vyrábí na 3d tiskárně. Je na nich patrný jemný rastr způsobený technologií, takže je bude potřeba fouknout aspoň 2 vrstvama surfu a mezi nima přeleštit. Ovšem jsou rovnou vytisknuté včetně čelní mřížky a jsou duté, takže je vidět skrz celu délku a uvnitř jsou dobře vidět jednotlivé výfuky.
Nikdo není dokonalý, i ho*no má svoje mouchy