Vypadá to pekelně uvěřitelně. Vůbec povrchovka je jako reálný letoun Až je škoda, že za normálních okolností, z těch krásně zpracovaných detailů v rozkrytovaném spodku není nic vidět.
Petr Schickl, prostý lepič... člen štětečkové galaxie č.50
To Jouza: trochu kacířská, ale bohužel správná myšlenka. Taky se nemůžu zbavit pocitu, že MiG je prostě zajímavější ze spodu, což při postavení na kolečka nebude vidět. A to jsem tam ještě nedal přední štíty, které toho také dost zakryjí. Ale nevadí, v dlouhodobém plánu je vitrína s prosklenýma policema. Jak málo ze spodku bude normálně vidět dokumentují dva "žánrové" obrázky, které jsem sem nechtěl kvůli nekvalitě původně ani dávat, ale když už jsme to téma načali. .
Zahy úžasný, jen upozorním, koukni na ty fotky detailu podvozku, na té první je dobře vidět odklonění spodního zeleného krytu. Vytváří to dost charakteristický pohled na stojící mašinu. A ještě jednu přikládám.
To cmiroslav: vím o tom. Odklonění těch spodních krytů by mělo být větší. Jenže to co tam vychází mně je kompromis. To vyklonění ve skutečnosti vzniká tím, že na kryt zatlačí část nůžkového mechanismu hlavní podvozkové nohy. Takže zelený kryt se toho mechanismu dotýká. Nevím v čem je problém. Nejdříve jsem myslel, že mám dlouhé podvozkové nohy, ale po přeměření a vzhledem k tomu kolik málo místa by vycházelo pod brzdícími štíty, to tak není. Asi to bude kratšími kryty pevně uchycenými k noze (těmi stříbrnými). Kdyby byly o něco delší, tak by osa vytočení té zelené části vyšla níže a tím by došlo k většímu vyhnutí. Měl jsem tedy tři možnosti: 1) udělat to tak jak to mám s menším vyhnutím, 2) pevný stříbrný kryt na podvozkovou nohu celkově upevnit níže, 3) zelený kryt vyhnout více, bez toho aby se dotýkaly mechanismu podvozku (levitoval). Když jsem si ty situace nasimuloval, tak ta první varianta prostě vycházela nejlépe. Ještě by tu sice byla další možnost vyskrečovat stříbrné kryty od nuly o něco delší, ale vzhledem k tomu, že je na nich zevnitř spoustu detailů, tak na to bohužel nemám čas ani morál.
Na závěr přikládám fotku této partie MiGu ze Kbel (ta mašina tam slouží jako poutač, takže se ten mechanismus dá krásně vyfotit) pro případné následovníky mé trnité cesty. Aspoň budou vědět na co si od začátku dát pozor.
Zahy píše:Mocně finišuju. Výroba drobných antén a čidel, páč s těmi co jsou ve stavebnici jsem se nespokojil. .
Paráda. Použiť pôvodné trumpeťácke drobotiny na takto dokonale prepracovaný model by bol priamo hriech. Viem aká piplačka je ich vysochať z "ničoho", keď som niečo podobné "stváral" na trumpeťáckj štvrťkovej Su-15TM.