Popojedeme. Wash n Go
Michal Konečný píše:Ale ty je tam nemáš ne?
Jarda_Kral píše:Michal Konečný píše:Ale ty je tam nemáš ne?
No právě nevím zda je mašina měla nebo ne. . .
Zakouřeno. Možná trochu více ale inspiroval jsem se tou fotkou výše.
messer píše:Jarda_Kral píše:Michal Konečný píše:Ale ty je tam nemáš ne?
No právě nevím zda je mašina měla nebo ne. . .
Zakouřeno. Možná trochu více ale inspiroval jsem se tou fotkou výše.
Perfektní výběr mašiny. Výdechy-záleží, z kterého období tu mašinu chceš dělat. Jestli z 29.8.44, tož bych je tam asi dal. A hispánku do zadního střeliště budeš dávat?
Ale to Y na stabilizátoru bych tam nedával. Spíš černé pruhy s bílým lemem na křídla....
Chadima píše:Jarda Král: pozorně sleduji všechny Vaše stavby, některé jsem viděl i na živo - není co dodat,vše již bylo řečeno a napsáno.Měl bych ale dotaz, jakým způsobem je uděláno to opotřebení vrtulí ? Moc děkuji za odpověď.
misak58 píše:Mašina létala z Itálie takže sucho a prach.
Já bych řekl že v případě základny Foggia a jejích satelitních letišť bahno a ještě více bahna
Všiml jsem si, že málokdo při stavbě B 17 dbá na správné olétání listů vrtulí. Nevím přesně od kdy do kdy, ale starší stroje měly na náběžkách listů vrtulí nalepený jakýsi proužek ( zřejmě gumový) k zabránění usazování ledu. Tento proužek vedl od kořene listu a končil cca 30cm od konce listu. Je to vidět na fotkách Hells Angels a Old Billa. Lady Astrid má tyto proužky na vrtuli č.2 sloupnuté. Novější stroje měly již oplachování náběžek listů lihem nebo glykolem tryskami umístěnými u kořenů listů. tyto vrtule mají náběžky olétané na kov v celé délce listu. Není pravidlem, že by strikně stroje s ostřikem neměly starší typ s proužkem, nebo starší stroje novější vrtule s tryskami, které ale nebylo k čemu připojit.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků