Už jenom pár drobností a končím.
Michal Konečný píše:Jardo já tě opravdu obdivuji, já mám z toho přerývání na jednom modelu skoro osipky, a ty to přerýváš jak na běžícím páse
Michal Konečný píše:Tak jsem se dostal asi do slepé uličky s výdechama teplýho vzduchu, a hlavně s odvětráním konců křídel. Nevíte někdo, ty kulaté prolisy místo hranatých kastlíkových se používaly již od začátku výroby Géčka?
A tak mě napadá, nemáte někdo informaci, jaký měla B-17 dolet, i bez namontovaných nádrží v koncových částech křídla? Protože pokud v Evropě, konkrétně při službě v RAF nebyly potřeba tyto nádrže, pravděpodobně asi nebylo potřeba ani odvětrání, nějak se totiz nejsem jost, jestli na té fotce je nebo není. Fotka je už z pozdějšího typu s přesazenými střelišti
Jarda_Kral píše:Michal Konečný píše:Tak jsem se dostal asi do slepé uličky s výdechama teplýho vzduchu, a hlavně s odvětráním konců křídel. Nevíte někdo, ty kulaté prolisy místo hranatých kastlíkových se používaly již od začátku výroby Géčka?
A tak mě napadá, nemáte někdo informaci, jaký měla B-17 dolet, i bez namontovaných nádrží v koncových částech křídla? Protože pokud v Evropě, konkrétně při službě v RAF nebyly potřeba tyto nádrže, pravděpodobně asi nebylo potřeba ani odvětrání, nějak se totiz nejsem jost, jestli na té fotce je nebo není. Fotka je už z pozdějšího typu s přesazenými střelišti
Tuším že kulaté prolisy za motory měla už Memphis Belle. Tenkrát jsem dostal od Míšáka vítr, že by to stálo za to předělat. Zatím jsem nevymyslel kloudné řešní. Tmel a bruska nic moc.
Uživatelé procházející toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 11 návštevníků