Ináč v L+K a časopise Zenit vyšli svojho času monografie na tento typ. Keďže som ho vtedy staval,dovolil by som si spomenúť pár úprav:
-výškovka je asi o 2mm dlhšia a má nesprávny tvar-nábežná hrana má príliš veľký uhol šípu,odtokovka je zaoblená (má byť priama) a celkovo je jej pohyblivá časť asi o 2 mm širšia
-smerovka je tiež asi o 2 mm nižšia
-kabína je príliš veľká,má nesprávny tvar a je z hrubého materálu (ja som si vylisoval svoju)
-krídelká majú zhruba presný rozmer,treba ich však posunúť(preryť) asi o 2mm smerom ku koncu krídla,tým sa predĺžia aj vztl.klapky
-vrtuľu som tiež dal novú z vrakoviska,vrt,kužeľ má zlý tvar dal som tam upravený (asi) z La-7
-chladič kvapaliny pod trupom je dlhší asi o 3mm a má nesprávny tvar-vyrobil som nový z plast.doštičiek
-keďže vtedy ešte neboli lepty,detaily int.+ext.(nepamätám už presne čo všetko,už ho nemám

)+otvorené klapky som si vyrobil sám
-prerýval som to myslím ihlou z kružidla

,totiž pôvodné linky "paneláže" boli zle a hlavne (napr.niektoré na krídlach)aj úplne zbytočné-Jak mal krídla z preglejky