Následoval väčší postup. Kokpit zlepený dohromady + prístrojová doska a upínacie pásy. Dolepenie výfukov a chladiča. Tu treba dávať pozor na postup vkladania dielov. Kokpit rádiooperátora môžme vlepiť ešte pred zalepením trupu, ale kokpit pilota nie, pretože by nastal problém s prilepením chladiča. Ja som to spravil tak, že som najrpv zlepil obe polovice a následne chladič. Potom som dopasoval výfuky - tu je ešte predtým potrebné stenčiť otvor okolo výfukov, pretože je hrubý. Nasledoval držiak vrtule a až nakoniec som dolepil kokpit pilota. Tu neboli žiadné problémy s dosadnutím dielov. Všetko doslova perfektne sadlo. Následovalo spojenie krídla a VOP s trupom. Tu už bol najväčší kameň úrazu. Vznikla veľká medzera medzi krídlom a trupom, ktorú som zatmelil tmelom od Mr.color. Má tú výhodú, že ešte pred úplným stvrdnutím sa dá riedidlom dotvarovať a týmto nám odpadne väčšie brúsenie. Po hrubšom brúsení som model nastriekal gunze aluminium, ktorá perfektne ukázala všetky nedostatky brúsenia. Nakoniec som malé nedostatky dotmelil mr. Putty a nastalo finišové jemné brúsenie. Fotky sú ešte pred jemným brúsením.
P.S.: Ďakujem pánovi Petrovi z AzModel za poslanie náhradných kabínok - dokonca až dvoch a resinového knipla. Rozhodol som sa otvoriť aj kabínku rádiooperátora. Bola by škoda zakryť interiér kabínkou.