Vďaka všetkým za pozitívne ohlasy. Veľmi to pomáha a povzbudzuje. Pokračujem výrobou rotorových listov v počte šesť kusov. Nezľaknite sa zdánlivej hrubosti či drsnosti, to všetko je len začiatok ( tesanie ).
Přílohy
Život je rad za sebou nasledujúcich provizórnych riešení. Manfréd "Fredy" ŤUKOT
Fredy tak toto ja nechápem...ja sa potím pri blbom drôtiku, toto si neviem ani len predstaviť. Držím ti palce, aj keď podľa toho čo si už postavil viem, že to zvládneš. Teším sa na stavbu, budem sledovať.
Človeče ti si modelárska inšpirácia aj DEPRESIA v jednom........... asi budem k tebe chodiť po rady . Ja som moj scratch odložil na neurčito do..............
Fredy,ako si to napisal do mojej temy Ki-43..."Co mi ubohi lepici...",ale ja si myslim v Tvojom pripade scratchu Kamova,ze to neplati! Budem sledovat Tvoj progres a prajem pevne nervy a trpezlivost do stavby od NULY!!!
Fredy,nebolo by lepsie vyrobit tie rotorove hlavy z roznych trubiek a gulatin od Evergreenu?Myslim ,ze takto vybrusit do gulata ani moc nejde a okrem toho,asi zbytocna namaha,ked sa tam da vlepit presne kruhova gulatina
Komisař: Snáď ma čínski súdruhovia nepredbehnú. Ale pochybujem. Jak-38 už boli fotky aj výliskov, a model nikde. Vlado: Pred umelcami budem mať vždy rešpekt a úctu. Ak niesom lepič tak maximálne tesár. Seky: Konečne si sa na fóre aj ukázal. Laco: Výrobný postup mám vyskúšaný. Pri rotorových hlavách musím zachovať istú pevnosť v lome a strihu lebo rotorové listy niečo vážia. ( rotor má priemer viac ako 30cm ) Pri ostatných častiach rotoru môžem lepiť jedna radosť z trubiek lebo je to jednak ľahšie ale aj čistejšie. To isté ma čaká pri podvozkových nohách.
Tak či tak ešte ma toho čaká dosť.
Život je rad za sebou nasledujúcich provizórnych riešení. Manfréd "Fredy" ŤUKOT