Tak to máš svatou pravdu! Jsou potom ovšem místa, kde si nevím rady. Včera večer jsem zjistil, že čelní kónický prstenec krytu motoru nesedí na hlavní kryt motoru. Po celém obvodu je užší o cca 0,5mm pravděpodobně díky smrštění resinu po odlití a je to dost vidět a opravit to půjde blbě . Už jsem včera neměl sílu to nafotit. Možná dnes večer to sem dám.
Při hledání dalších podkladů na motor (měl jsem se na to raději vyprdnout ) jsem narazil na to jak se s tímhle letadlem pasuje kolega na francouzském fóru. http://www.master194.com/forum/viewtopi ... =4&t=45275 Výmluvný je např. rozdíl ve ztvárnění podvozkových šachet v podání výrobce (viz. začátek mého tématu a (snad) francouzského kolegy. Hluboce před ním smekám. Já mít takové podklady jako on tak se do toho modelu ani nepustím No já se tedy do takových skopičin pouštět nebudu. Já budu rád když to nějak slepím dohromady
Ještě, že neumím francouzsky! Ale fórum je to užitečné
Já radši s motorem uvnitř, aby na něj nebylo moc vidět Hotový motor. Tyčky vahadel byly někdy šedé, někde černé i stříbrné. Já je udělal výrazně stříbrné aby byly výraznější. Šlo by určitě doplnit pár hadiček, ale ve finále stejně nebude motor téměř vidět tak na to hážu bobek. Problémem je začištění dělicí roviny formy na válcích.
"Ach Bože, jde to pomaleji než jsem myslel" Nepředpokládám, že to stihnu a i kdyby nejspíš budu mít dost práce s dodáním některých slíbených 1/72 do SIGů. Navíc konečně začalo být hezky a ke slovu přijde kolo a po takové delší vyjížďce většinou už večer nemám chuť do modelařiny. Padá mi hlava a mohl bych čelem rozdrtit model, štětcem si vypíchnout oko atd.
Naposledy upravil Milan Holzapfel dne 26 dub 2010, 13:05, celkově upraveno 1
Všechny spekulace jsou již zbytečné. Motor je zavřen a bude zněj vidět houby. Teď přijde na řadu kokpit, ale až mi bude trošku líp. Zdravíčko zase zlobí a nějak se nemůžu soustředit.