Cooperatio Audax – AMG 1:72

Hawker Audax vznikl úpravou bombardovacího Hawkeru Hart pro potřeby spolupráce s pozemní armádou. Sloužil u minimálně 22 perutí RAF, a to jak v rámci „army cooperation“ služby, tak jako provizorní bombardér ve dnech horečné expanze Bomber Command okolo roku 1937.
Stavebnice je další přebal v řadě skvělých modelů Hart Family od ukrajinské firmy Arsenal Model Group, a já se chystám jej postavit coby K3079, žlutá "4", od IV (AC) perutě RAF na letišti Farnborough někdy v roce 1931. Marking je zdokumentovaný nejméně dvěma poměrně známými fotkami. Jako obvykle, existují určité pochybnosti ohledně barvy čísla "4" a barvy disků kol, některé prameny uvádějí barvu červenou, a jiné žlutou, mně se ale líbí žlutá verze, takže to bude žlutá. Zadní část kuželu vrtule ale není ani žlutá, ani červená, ale docela normálně dřevěná.
Nejprve základní ingredience.
Zbytek aršíku Xtradecal X72148 4 Squadron 1931-2012 je mimochodem k mání, takže pokud máte někdo zájem, pošlete SZ.
Část podkladových materiálů.
A už na první dobrou je jasné, že se nevyhneme některým úpravám. Za prvé, Audax měl nádrž jenom na pravé straně.
A pak toto taky nebude fungovat. Výfuky v prolisu na trupu musí pryč.
Stavebnice je další přebal v řadě skvělých modelů Hart Family od ukrajinské firmy Arsenal Model Group, a já se chystám jej postavit coby K3079, žlutá "4", od IV (AC) perutě RAF na letišti Farnborough někdy v roce 1931. Marking je zdokumentovaný nejméně dvěma poměrně známými fotkami. Jako obvykle, existují určité pochybnosti ohledně barvy čísla "4" a barvy disků kol, některé prameny uvádějí barvu červenou, a jiné žlutou, mně se ale líbí žlutá verze, takže to bude žlutá. Zadní část kuželu vrtule ale není ani žlutá, ani červená, ale docela normálně dřevěná.
Nejprve základní ingredience.
Zbytek aršíku Xtradecal X72148 4 Squadron 1931-2012 je mimochodem k mání, takže pokud máte někdo zájem, pošlete SZ.
Část podkladových materiálů.
A už na první dobrou je jasné, že se nevyhneme některým úpravám. Za prvé, Audax měl nádrž jenom na pravé straně.
A pak toto taky nebude fungovat. Výfuky v prolisu na trupu musí pryč.