Ahoj lidi, jsem tu nový, podělím se o svou rozdělanou práci, problém se mnou je ten, že vždy něco rozvrtám, pak dělám něco jiného a pak se mi k tomu blbě vrací jsem hlavně technikář, ale sem tam dám nějaký éro, nicméně jsem žádné nedodělal už hodně dlouho, tak bych mohl letos aspoň tohle dokončit, nemělo by to být až tak náročné, předloha je jednoduchá
základní příprava dílů, prorytí a onýtování trupu - celý model má takovou zvláštní krupici na plastu a některé detaily jsou docela nevýrazné, takže bylo nutno opravovat, mám k tomu nějakou dokumentaci a již si přesně nepamatuji dětaily, ale postupoval jsem dle ní, motor jsem řešit nechtělm ani netuším, jestli je nějaký k sehnání a jak náročně by bylo jeho usazení
Porovnání palubky ze stavbenice a leptu Eduarda, rastr se snad srovná pod několika vrstvami laku, když aktuálně se pustím do nějakého éra, tak se snažím většinou polubku nechat z plastu (když má pěkné detaily), např. Edí Fw-190 1/48 mají krásné reliéfy, budíky odvrtám, desku ztenčím, podlepím budíky a postupuji jako s leptem sendvič na sebe se zadní deskou, přijde mi lepší než plochý lept a bohužel s rastrem, je s tím trochu práce, ale výsledek je lepší, tedy za mě. Ve stavebnici byl zaměřovač tragický, vyrobil jsem nový.
interiér, exteriér, klapky, otevření dvířek na boku za pilotem a doplnění žeber trupu - kdyby měl někdo nějaké lepší foto této partie, tak prosím sem s nimi, já nic extra nesehal, tak netuším, jestli je tam potřeba něco doplnit, jestli je tam prostor prázný a jen doplním táhla, nebo tam bylo něco dál uloženo, popřípadě, jestli byl vnitřek barven, nebo zůstral v barvě překližky, přední chladič pod motorem bylo nutno celý přepracovat
detaily přední části, trup vpředu pod motorem bylo nutno trochu nastavit, finální ladění rytí a nýtů plánuji až po slepení polovin trupu - jako vždy to ladím až po barvení interiéru