Myslim si, ze je na fotkach vcelku dobre videt ruzna provedeni nytu. Na obr. 2.jpg, detail tusim kridelka, je videt, ze ruznych nytu bylo na stroji vice, jak se zapustenou hlavou, tak s pulkulatou. Priznam se, ze me osobne nytovani nechava vcelku chladnym.
Jinak pro zaryte nytovace doporucuji pohled na originalni stroj ze vzdalenosti odpovidajici reciprokemu meritku modelu.
Davide, výsledek je moc pěkný. To nýtování je sice moc zvýrazněné olejovkou (tmavý odstín olejovky) ale jinak dobrý. Nevím proč se zase řeší nýtování, každej to vidí jinak, a někomu se to líbí někomu ne. Já sem zvědav co řeknou lidi až někam přivezu onýtované roury třeba Mirage nebo F-4E , to už slyším- to je ale blbec , jenže ve skutečnosti i na rourách jsou nýty vidět a kurwa dost, tak proč by nemohla být nýtovaná Schwalbina????
Ale zajímalo by mě jak je doloženo, že tahle našina lítala s kanonama? Já mám naopak za to, že lítala bez kanonů se zaslepenejma otvorama - jako kbelská.
Hezká prácička,ale takový šťouralský dotazek.Měl jsem za to že naše švalbiny neměly protistřihové nůžky na přední podvozkové noze,a z těch dvou noh předních jsem na fotce nějaký rozdil nevypátral?????