Zatím žádného nového fokouše od Edíka nemám, ale zaujalo mne, že Eduard nijak neřeší v těchto nových takovou tu kulatou krytku s výraznými šrouby? na zadní části podvozkové šachty. Ve starých to je alespoň v dodatešných leptech, teď ani v nových leptech to není...
Problém s medzerou v prednej časti šachty a chýbajúce otvory na tomto mieste riešia plechy od Eduardu. Stačí ich nalepiť a v miestach otvorov odfrézovať plast.
Lepty bych řešil u soutěžáku ale jinak to nemá smysl. Stačí lehce potmelit. Je každého volba jak k modelu přistoupí. Kdyby Eduardi udělali planžetu s těmahle plechama na cca 4-6 modelů při ceně 70 -110,- tak bych si to klidně nakoupil.
Roman Pavlů,KPM Brněnec, koordinátor pro oblast východ
"Čas je pouze relativní pojem. Důležitý je zda chceš ležet nebo modelařit!" Rozpracováno:2x Fw-190A-4, Ju-88A-4,H.Hurricane mk.IID,G.Meteor mk.I, Bf-109 G-6,..........atd. Hotovo 2019: Fw-190 A-3 Eduard P-39 Q Eduard Hotovo 2020: 2x Fw-190 A-5 Eduard
Roman Pavlů,KPM Brněnec, koordinátor pro oblast východ
"Čas je pouze relativní pojem. Důležitý je zda chceš ležet nebo modelařit!" Rozpracováno:2x Fw-190A-4, Ju-88A-4,H.Hurricane mk.IID,G.Meteor mk.I, Bf-109 G-6,..........atd. Hotovo 2019: Fw-190 A-3 Eduard P-39 Q Eduard Hotovo 2020: 2x Fw-190 A-5 Eduard
Taktéž jsem jemně postoupil s Fokoušem. Pasování křídla s trupíkem je u Fokouše excelentní. Nenechejte se zmást svorkami, je to jenom fixace, než proschne lepidlo. Do trupu jsem si dal rozpěrky protože bych to určitě promáčknul později, znám se. Navíc vlepení pár rozpěrek není práce na půl dne, že jo? Motor nebude prakticky vidět, i když je fakt pěkně udělanej. Za tohle Eduardu tleskám. A za to pasování křídla vůči trupíku dvojnásob při porovnání s Fokoušema z první generace. Nevím, co s těmi asi deseti kousky jako budu dělat. Jo, jsem línej...
Konstrukční rozpěrky, které přidávám téměř do všech stavebnic, co mám doma. Jednoduše to zpevní trup, proti nechtěnému promáčknutí :-)
Základ kokpitu s doplněnými lepty ze stavebnice...
Motor je úplně super na to, že vůbec nebude vidět :-D Motor a kořeny křídla v přední části ještě nejsou slepené.
Svorky jsou jen fixace, než proschne lepidlo...
Spoj křídlo/trup excelentní. Jen mi z obou stran vyšla škvírka cca 0,25 mm nad dvířky kořenových MG 151/20
Naposledy upravil Jakub Vilingr dne 10 led 2021, 11:18, celkově upraveno 1
Zatím ještě nikdo nevymyslel nic lepšího, než Tamiya Fine Surface Primer. Za minutu komplet nastříkaný éro bez extra práce. To mám prostě rád. Není čas ztrácet čas s ředěním a hledáním toho správného tlaku Prostě není tolik času na lepení, které se musí vmáčknout mezi práci, starost o rodinku a další hromady životních nutností...
Tamiya Fine Surface Primer, geniálně jednoduchá práce, to mám rád...
Teď se začne brousit a leštit a následně přijde na řadu primer a pak už kamufláž...
Na spodku mi vylezlo pár prasáren, které bude nutno ještě upravit a doplnit...
Kubo paráda! Ta mezera u Fw nad panty krytů kanónu je u A-5 normál. Už jsme to řešili v Brémách a mě to tak vyšlo taky.
Roman Pavlů,KPM Brněnec, koordinátor pro oblast východ
"Čas je pouze relativní pojem. Důležitý je zda chceš ležet nebo modelařit!" Rozpracováno:2x Fw-190A-4, Ju-88A-4,H.Hurricane mk.IID,G.Meteor mk.I, Bf-109 G-6,..........atd. Hotovo 2019: Fw-190 A-3 Eduard P-39 Q Eduard Hotovo 2020: 2x Fw-190 A-5 Eduard