Podle mne blbost. Buď ty výztuhy byly na obou křídlech nebo vůbec. leda by zkanibalizovali křídlo z jiné mašiny. Teda jen polovinu křídla
Petr
Jarda Matt píše:Nevím zda není s postřehem/radou z mé stavby X-2 pozdě.
Do hřbetu hned za kabinu jsem vkládal klínek plastu abych hřbet trupu trochu roztáhl,kabina mi pak celkem sedla.
Zda to je tím že skutečně pečlivě očistím a zarovnám dosedací plochy trupu před lepením, či jiným, nedokáži posoudit,ale několikadeasetinový klínek plastu mi vše vyřešil (klínek pro doladění vkládám do kde čeho , beru to málem jako samozřejmost ).
Ať se daří
Jarda Matt píše:Nevím zda není s postřehem/radou z mé stavby X-2 pozdě.
Do hřbetu hned za kabinu jsem vkládal klínek plastu abych hřbet trupu trochu roztáhl,kabina mi pak celkem sedla.
Zda to je tím že skutečně pečlivě očistím a zarovnám dosedací plochy trupu před lepením, či jiným, nedokáži posoudit,ale několikadeasetinový klínek plastu mi vše vyřešil (klínek pro doladění vkládám do kde čeho , beru to málem jako samozřejmost ).
Ať se daří
karel.hawk píše:to Mirek Franc: Messerspit - Osobně bych neřekl, že ty podvozkové kryty a šachty byli někdy v šedozelené. Původně byli spíše v barvě spodních ploch (takže Medium Sea Grey) a nebo v barvě kovu. A Němci je buď nechali jak byli, nebo přetřeli žlutou RLM 04. Podle fotky bokorysu to byl nějaký světlý odstín.
karel.hawk píše:to Mirek Franc: Chápu. Já bych se v tom asi taky už nechtěl moc drbat.
Jen pro inspiraci, tohle je nejlepší detail, co mám:
Uživatelé procházející toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 22 návštevníků