Marceli, viděl bych to asi takto : ať už mají mašiny SOP s menší, nebo větší hloubkou, vždy se vyplatí vzít trup z PFM, protože odpadne tmeleni dvířek padáku na spodku trupu a dorývání krytek přístupu k SPS na obou polovinách trupu, jelikož SPS byl asi na všech těchto mašinách. A upravit výřez pro kabinu na starší verzi prekrytu nebude snad takový problém a sedačka ve stavebnici je. Křídlo je jasné z PFM, kýl pod ocas také a hřbet se SOP buď z PFM, nebo na PFkový naroubovat pouzdro padáku z PFM, dle verze, kterou budeš stavět. V podstatě by Ti zbyla kompletní stavebnice PF, při variantě širší SOP, když už máš obě stavebnice.
Při použití trupu z PF bys musel tmelit ta dvířka padáku a dorýt krytku k SPS, ale pozor, jen na pravé straně, na levé ji Eduard zapomněl odstranit a zůstala tam z PFM.
Ještě se nabízí naroubovat na trup z PFM přední část z PF, kvůli výřezu pro kabinu, ale myslím, ze to už je velký zásah a jistější bude upravit výřez na trupu z PFM.