Jaj, tak tohle jsou ale parádní StojánkoWars fantazie. Myslím, že v tomto případě není třeba shovívavosti. Tohle vypadá, jako čirá dětská radost z hraní si. Super
stavím pro své potěšení modely 1:48 letadel československých pilotů od prvních nesmělých pokusů o létání až po současnost ... a příležitostně (pro odpočinek od letadel) staré automobily
To bude těžký, po těch letech to už nevím sám Určitě jsou tam rakety a raketnice z dvaasedmdesátkovýho Mila 24, ale ten zbytek ... zkrátka co dům dal
stavím pro své potěšení modely 1:48 letadel československých pilotů od prvních nesmělých pokusů o létání až po současnost ... a příležitostně (pro odpočinek od letadel) staré automobily
Po delší přestávce se vracím k dostavbě Pipera. Dokončil jsem výrobu a montáž křídelních vzpěr a ovládacích lanek pro křidélka. Původně jsem měl v úmyslu vyrobit křídelní vzpěry z bambusových štěpin. Vzpěry jsou ale tenké a dlouhé a po zbroušení bambusové štěpiny na tlouštku necelého půl milimetru se bambus začal ohýbat. Takže jsem se vrátil k plastiku a vzpěry jsem nařezal z 0,5 mm tlusté destičky. Na přední vzpěru jsem vyrobil kladky a vedení lanka. Kolečka kladek jsem si nařezal z plastikové kulatiny, přichycení kladek a řídících lanek je z měděného drátu, který jsem před použítím zploštil jeho rozklepáním. Malé vzpěry ve tvaru otevřeného U (v polovině dlouhých vzpěr) jsem vyrobil z drátu. Poté jsem doplnil lanka vedoucí z křídel na vahadla křidélek a závěrem vše nabarvil.
Teď bude na řadě výroba podvozku.
stavím pro své potěšení modely 1:48 letadel československých pilotů od prvních nesmělých pokusů o létání až po současnost ... a příležitostně (pro odpočinek od letadel) staré automobily
Ahoj Vašku. Časy se měmí a ocenění dostanou už jen děti. Cen máme ale spoustu a tak jestli vyžaduješ diplom za čtvrté místo, tak Ti ho rádi vystavíme Jinak SIG s prapodivnoplány asi necháme na příští ročník. Bude víc postaveno a navíc, kdyby jsi věděl, jak jsou zásobení kolegové modely s rudými hvězdami.... Nebylo by to kam dát
Za nabídku děkuji, ale být "diplomovaný" není mojí tužbou Kurnik... hvězdy.... měl jsem kdysi model.... a byl i stavěný tím "správným SMĚRem".... MiG Мотылёк - prototyp MiG-17F s motýlkovýma ocasníma plochama.... ani nevím, jestli ho ještě mám Pár lidí na tenhle What if naletělo
Václav Maděra - PantherG@seznam.cz Z blbce vola neuděláš..... Nebojte se dokonalosti..... Stejně jí nikdy nedosáhnete !
Radku, do výstavy bych to mohl stihnout, ještě je měsíc čas a rekonstrukci kuchyně nám úspěšně za sebou. Takže na modelařinu budu mít zase více času. Tak snad to vyjde.
Ale taková hvězda Piper zase není, má i své malé chybky..
stavím pro své potěšení modely 1:48 letadel československých pilotů od prvních nesmělých pokusů o létání až po současnost ... a příležitostně (pro odpočinek od letadel) staré automobily
Za svého Pipera se nestydím, jen jako správný věčně nespokojený modelář vím, že některé věci by šly udělat ještě lépe .
stavím pro své potěšení modely 1:48 letadel československých pilotů od prvních nesmělých pokusů o létání až po současnost ... a příležitostně (pro odpočinek od letadel) staré automobily
Využil jsem volné odpoledne a pokračoval v sochání Pipera
Začal jsem tím, že jsem z původního dílu osruhy vyřízl ostruhové kolečko a zbytek dílu obrousil na přijatelný tvar podle výkresu. Na tento základ jsem přilepil vahadla pro řízení zadního kolečka vyrobená z tenkého plechu. Pružiny jsem udělal namotatáním tenkého drátku na vrták 0,2 mm. Na nové kolečko jsem použil plátek odříznutý z plastové kulatiny a obroušený do tvaru. Po setavení a nabarvení jsem novo ustruhu přilepil na své místo.
... zkompletovaná a nabarvená nová ostruha ...
... ostruha už je na svém místě ...
Na hlavní podvozkové nohy jsem použil původní díly ze stavebnice. Na "náběžnou" a "odtovou" hranu podvozkových nohou jsem přilepil tvrdé dráty tak, aby jejich konce přesahovaly. Celek jsem vytmelil gelovým sekunďákem a po jeho vytvrdnutí jsem spoje vybrousil. Přesahující dáty jsem zkrátil a jejich konce kleštěma zploštil. Z vnitřní strany každé nohy jsem vyvrtal otvory pro brzdovou hadici a upravené podvozkové nohy nabarvil. Na novou podvozkovou vzpěru jsem opět použil tvrdý drát tenký plech. Kožené povlaky na tlumení jsem namotal z maskovací pásky.
... na závěr jsem hotovou vzpěru nabarvil ...
Na spodní stranu trupu jsem doplnil držáky podvozku ...
Pokud mi do toho nic nevleze, zítra dám podvozek dohromady.
stavím pro své potěšení modely 1:48 letadel československých pilotů od prvních nesmělých pokusů o létání až po současnost ... a příležitostně (pro odpočinek od letadel) staré automobily