Ani už ne a na eduardích 100 let čekat nebudu. Ale zatím jsem nad tím nadával míň než třeba nad La-5FN stejného výrobce. Kokpity nesedí úplně hladce jako u G-6, nicméně vlepit spodem se stále dají. Největší problém je v tom motorovém deklu, u K to sedí ještě dobře ale u těch G-10 nic moc. Ale uvidíme, třeba na něj ještě někdy dojde, mám ve skladu je tradiční G-14/AS s tím původním na prd trupem, tak ta by náhradu snesla.
Trochu jsem ještě upravil část pravýho motorovýho deklu, kde se mi nelíbila ta velká skvrna. Nastříkal jsem SOP a na zkoušku synchronizace skvrn na klapkách a křídle je nasadil na Tack-It. Teď přijde lak a pár popisek HGW.
Stavím jen a pouze Luftwaffe 1/48...nic víc nic míň...
Fotku budou "zajtra", no, co se dá dělat. Jako stará hajtra, budu muset čekat.
U mě zase průser, se spodními znaky. Tohle není Brusel, přestříkám to taky.
Tak u schwarze 26 jsem si strhnul černou barvu křížů na spodku křídla. Vybrousil jsem to, vymaskoval a znova stříknul... A znova strhnul... Asi nějaká mastnota, i když nevím jaká. Už při odmašťování modelu IPA ho beru jen v rukavicích... Tak jsem tak plácnul dekály. Dal jsem tam jen černý vingly, protože fotka v JaPo na str. 81 mě nepřesvědčila, že tam mašina měla ještě starší kříže, jak znázorňuje kresba.
A gelbe 20 odpočívá...
Stodevítkám ZDAR!!!
Stavím jen a pouze Luftwaffe 1/48...nic víc nic míň...
Moc hezké Jozefe, čistá práce , hadičky k brzdám ještě určitě dáš. Hansi, "Per aspera ad astra" . Velmi zajímavá kamufláž u toho posledního kusu a skvěle udělaná na modelu
Na stole: Mezek, P-51D Mustang, Fw 190A-4, Bf 109G-6