Rozhodně bych se držel výkresů a dal bych tam tu nádrž jako máš na vykrese.Kola bych dal(jak to vidím já) s hladkým dezénem.Na fotce je to vidět.Tak a teď si pořád,stavíš to Ty.
Problem vuci nadrze je ze vykres teto verze s nadrzi nemam, jenom malbu obrazek. Podle vsech fotek ktery mohu najit na jake koliv Ceske Mezky, I ta CS-199 co je v museum ma ty standardni nadrze co ma ty radialni pruhy, s oblou koncovkou a vsechny sou stribrne co vidim. Jen ten malovany obrazek ma hladkou nadrz spicatou v zadu. Ale ted vazne sem si dokazal ze sem slepy (ne jen stary) VUL
Řídil bych se jen fotkami. Výkresy i barevné kresby mohou být pochybné kvality. Zvláště teď v době internetové a computerové. Třeba i tady fóru je barevná kresba Mi-24 v kabátu Policie České republiky. Tím chci říct, že papir snese všechno.
Problem je, ze zadne konkretni informace na tyto dva stroje ne existujou. Ty cernobyle fotky moc nepomohou. Ale da se docela viresit ze tyto dva stroje nebyly stribrne. I podle tech cernobylich fotek. Proto se budu ridit podle toho co je tady napsano u toho obrazku. Pouziju barvu Peewit-4610 Svetla sedozelena.
Zrovna včera jsem si na tebe vzpomněl, někde jsem četl, že všechny naše dvoumístné stroje šly k jednotkám stříbrné. Nevím, jestli je to pravda, zas tak moc to nemám zmáklý.
Je to pro mne tezke. Ja vim ze sam tomu nechci verit, estly je to Pravda nebo ne. Chci to ovsem udelat autentycke jake to bylo. Divam se na vsecny obrazky co mam, vsech exemplaru I tech co vime ze byly a sou stoprocentne stribrne. Divam se jak se odrazi svetlo a stiny od tech co vime ze byli stribrna a ty dva stroje co onich nevime ( EV-7 a EV-8) Taky se divam na stroje jinych letadel co vime ze byly nejakou sedou nebo sedozelenou barvou. Vazne my to vipada ze to odrazi jinak svetlo a prechazi do ostinenejch mist. Este mam drobet casu nez to rozhodnu. Nepospicham nato. Budu to dyl studovat nez se rozhodnu na 100%. Vime ze ty stroje co byly stribrne byly velmy matne, Jediny co vipada ze mohl byt drobet do leskla se my zda ze byly tyto dva.
Tak u toho spodního obrázků si myslím,že trup byl stříbrný a křídla šediva Možná jestli to nebylo nastříkání hliníkovou,ta ve stinu vypadá jako šeda.Mozna jestli to bylo tmelené,tak to potom přestřikali hliníkem.Dalsi varianta.Mas varianty na rozhodnutí.
Tyto dva vime ze byly stribrne. Estly byly tmelene ty co byly delane unas , nevim. Jedina jina barva co bych povazoval je ta ktera byla zvana "ocelova" a byla pouzivana na letadla SNB. Gdiz vime ze Avia pouzivala nejakou svelte-zeleno-sedou a potom stribrnou tak sy mislim ze to budou moje jedine vibery. Ovsem, rejradsi budu gdiz to bude neco jineho nez stribrna. Matnou stribrnou nato bych mel gdyby negdo rek, "ano stoprocentne to bylo srtibrne" Neudela my to radost, ale udelam to stribrne.
Tak sem delal barevne pokusi. Je to zajimave. Prvni bral sem z bleskem, potom bez blesku a potom sem nasel na internetu jak ta barva skutecne vipada. jak kamera zkresluje barvi. Ta barva vipada jako velmi svetla verze RLM 63 podle vzornik HIKOKI Je to malinko svetlejsi nez ten AK obrazek.
Je videt ze starnu a na veci zapominam a nebo veci vic prehizim. Skoro sem zapomel na tento dulezity detail. Taky je otazka toho plechoveho vytuzeni na trupu za kabinou. Na nekterych fotkach je videt a na dalsich neni. Otazka je estly na tomto predmetu to bylo. Este se pokusim se lip podivat. Ale sem rad ze sem este chytil ten detail pod zadni kabynou nez bylo pozde. Ted aspon dobrousim spodni hranu a do te doby se rozhodnu estly pridam to zadni plechove vytuzeni.
Jak vite, porad hledam nove informace vuci predmetu na kterych pracuju. Co sem se dozvedel, je ze G-12 byly konverze gde byly pouzite stare G-2, 4, 6 a 8 draky. Coz by odpovydalo logyce, protoze na viucovani nejsou potrebne nove cerstve stroje. Ktere sou vic uzitecne pro kombnat. Taky dava smisl ze starsi letajicy verze budou spadat mezi tyto stroje. Protoze moje mislenka je, ze EV-7 a EV-8 byly vikoristene masiny a ne nove masiny postavene po valce v Cechach, tak budou spadat mezi tyto masiny. Proto je skoro jisto ze EV-7 bude prestavena G-6 pozdejsi verze ale porad se nevi o EV-8. Bude skoro jisto ze bude spadat mezi jednu stechto Nemeckych konverzy. Podle fotky vime ze ma kratky ocas. To ale porad spada mezy G2,4,6. V teto domneni "budu doufat" ze to je konverze bud G4 a nebo G2. Hlavne protoze neni videt zadna indikace ze to ma nejake boule naq licych. Ted jenom jediny vizualni rozdil mezi G2/4 sou boule pro kola na kridlech. Budu si mislet ze po roce 45, G4 byly uz tak viuzite ze asi jich moc nebylo ale co vime je ze G-6 s kratkym ocasem bylo postaveno prez 7K kusu a G-6 s vysokym ocasem bylo postaveno prez 5K kusu. Taky vime ze G-2 bylo 1.6K kusu a G-4 bylo 1.2K kusu a tyto byly stavene skoro ve stejnou dobu. Tak vezmu rysk a budu doufat/ dedukovat ze EV-8 byla konverze G-2. Spis tuto dedukcy doufam. Protoze chci aby stavba EV-8 byla dostatecne jina nez je stavba EV-7. Vim ze do teto logyky je hodne domisleni ale osobne uznavam ze tam je hodne doufani. Vim ze toto by nebyla dobra sprava pro Eduarda protoze by to znamenalo vic prace a penez ale uz takhle vime ze ty stroje nebyly stejne. Tak proc ne uplne jine.