Děkuju kluci. Jen bych to upřesnil, bylo to vítězství velmi nasraného ducha Základní postřik, se kterým se bude dále pracovat, tak to berte s rezervou. Protože je kolem tohoto stroje stále nejasno, jak vlastně vypadal a na netu se dají najít různé rekonstrukce (každá jiná, samozřejmě..), nakonec jsem se řídil návodem, mírné nepřesnosti proti návodu jsou tam, kde se dalo řídit fotkami.
Kvůli téhle kamufláži jsem to začal stavět, není třeba se hned vyprazdňovat Ležel jsem ve fotkách docela dlouho a interpretace od Eduardů mi přišla nejpravděpodobnější. Ale i tak jsou to pořád jen dohady, jak to MOHLO vypadat. Budu muset odstranit ten flek 81 za pruhem na kořeni kýlovky, nemá tam co dělat.
nezapomeň na zelenou mezi VOP a pruhem. Pozor na číslo, JaPo má velmi prřesnou kamufláž, ale špatně tvar čísla. Křídlo by mělo mít vzor Mimetall pro serii 500....
Díky za upozornění. Vím o tom, ale nějak netuším, jak to tam zakomponovat, páč jsem podle schématu vnitřní části VOP fouknul 76. Na té fotce je vidět, že je tmavší i krycí plech přechodu VOP do trupu. Pak je otázka, jestli to byla zelená, nebo hnědá. Asi si hodím kostkou Špatného tvaru čtyřky už jsem si všiml v obtiscích, nůžky to snad spraví.
Bohužel vrchní schéma má špatně VOP a pravé křídlo. Toto schéma se moc na Dorách nevidí. Přikládám Mimetall schéma. omu odpovídájí barvy Japo I Crandalla.
no, kedze fotky na tuto masinu zachycuju strasne malo, tak je tazko nieco s urcitostou povedat ze by to tak malo vyzerat vid. kamuflazne polia napr - keby sme sa mali riadit podla nakresu a nie podla fotky, tak by sme na lavom kridle neurobili ostro lomene kamuflazne pole ako je na fotke? Jednoducho boh vie ako to vyzeralo na druhom kridle, mozno ako je na nakrese, mozno uplne inak - ja by som si tipol na ostro lomene pole ako na druhom kridle - podobny styl ako sa zacinal praktikovat na Ta152 - viac to vyhovovlo defenzivnej kamuflazi = masina lepsie chranena kamuflaazou na zemi - preto aj presun k tmavym farbam u Lwf ku konci vojny, stracali suverenity vo vzduchu a museli viac kamuflazou chranit masiny na zemi.... . K farbam sa radsej nevyjadrujem, lebo by ta debata neskoncila nikdy Hansp, na paradu to mas PS: sorry za moju nic nehovoriacu vsuvku viacmenej mimo temu
A kujva!! A to Eduardi v návodu píšou, že se řídili publikací JaPo... Obávám se, že jakákoli větší úprava by přinesla víc škody, než užitku. Mám podobný názor jako Pufo, pořád jsou to víceméně dohady, jak to asi bylo. Momentálně to vidím tak, že odstraním ten flek na náběhu kýlovky a doplním 81 před VOP, na plechy přechodu a nejbližší okolí na horní straně stabilizátoru. Víc bych to asi neřešil Co se týká rozhraní barev, kde to šlo, řídil jsem se fotkami (takže vlastně jen pravý bok a levá polovina křídla). Kříže i číslo jsem vystřihnul z aršíku a během střiku přikládal, takže aspoň na zdokumentovaných místech to doufám bude sedět.
Aby si mal dusu v klude - ze aj tak to mohlo vyzerat ako to mas teraz, tak prikladam najblizsie WNr.500618 k tvojej masine kde vidno aj vrch kridiel. Viacmenej vsetky fotky na 500xxx skoro vobec nevidno kridla na fotkach, cize velmi tazko urcit nejaku zauzivanu schemu.
Ja som robil Fw-190D-9 W. Nr.: 500613, fotky mojej interpretácie Ti môžem poslať. Tiež som zvolil kombináciu hnedej varianty RLM 81, RLM 82, RLM 75 a RLM 76.
Naposledy upravil Hansi dne 13 zář 2021, 19:50, celkově upraveno 1
Pufo: Hansi: Klidně to sem šoupni, rád se mrknu. Ale v mém případě už kostky byly vrženy Opraveno. Pokud někdo nemáte barevné fotky W.Nr.500647 ze všech stran, tak bych považoval základní barvení za ukončené