Goodyear F2G-2, 1/72, SH
Napsal: 19 kvě 2019, 17:24
Tak jsem se pustil do Corsaira se čtyřhvězdicovým motorem.
Jako základ jsem vzal stavebnici od Special HObby, ale křídlo, komplet podvozkové nohy s kryty a VOP jsou od Tamiye, k tomu lepty na tamiyácký F4U-1 (podvozkové šachty) a revellí F4U-4 (kokpit). Kola asi vezmu od Brassinu...
Motor - reduktor je původní SH s detaily od Brassinu, hvězdy jsou na půlku sbroušené původní 14válce na fokouše. Ale bude na něj vidět jen zepředu, žádné otevírání motorového krytu, tak to moc nehrotím...
Cílem je stroj od CASU-1 létající v srpnu 1946 v Kaneohe, TH…tedy cca jedna ze dvou mašin, které skutečně sloužily u amerických ozbrojených sil....
Zatím mám motor, do křídla se mi podařilo vpravit odlévané vstupy vzduchu ke chladičům, pozvolna dělám na kokpitu (musí se zužovat, lepty pro Revell jsou širší než trup od SH).
No...docela nářez jsem zvědavý, jestli se mi to vůbec podaří dokončit.
Jako základ jsem vzal stavebnici od Special HObby, ale křídlo, komplet podvozkové nohy s kryty a VOP jsou od Tamiye, k tomu lepty na tamiyácký F4U-1 (podvozkové šachty) a revellí F4U-4 (kokpit). Kola asi vezmu od Brassinu...
Motor - reduktor je původní SH s detaily od Brassinu, hvězdy jsou na půlku sbroušené původní 14válce na fokouše. Ale bude na něj vidět jen zepředu, žádné otevírání motorového krytu, tak to moc nehrotím...
Cílem je stroj od CASU-1 létající v srpnu 1946 v Kaneohe, TH…tedy cca jedna ze dvou mašin, které skutečně sloužily u amerických ozbrojených sil....
Zatím mám motor, do křídla se mi podařilo vpravit odlévané vstupy vzduchu ke chladičům, pozvolna dělám na kokpitu (musí se zužovat, lepty pro Revell jsou širší než trup od SH).
No...docela nářez jsem zvědavý, jestli se mi to vůbec podaří dokončit.