Aktuálne po 2 dňovej lyžovačke som na šrot , ale teraz vážne, trysky sú hotové, aj podvozky, takže bude rada na obtisky
smoulinko píše:Pozri moje stavby tohto modelu, tuším pri tom Ruskom som to nafotil, tú som to riešil nastavovanim plastovými profilmi, nech nemusím tmelit a brusit
smoulinko píše:Fúha, foto mám už po surfer, ale skúsim aspoň slovné... Na vnútornej strane sacakov pri napojení na spodný diel trupu, vznikla medzera asi 2mm, nechcel som to prácne tmelit a brúsiť, tak som nalepil na sacak plastový pásik a postupne brusil tak aby to kopirovalo spodný diel trupu, to isté som spravil aj na spodných krytoch motorov
tonislav píše:Maťo, preco si vysúval klapky a nábežné hrany?
Máš na to fotky, či robíš What if?
Lebo nábežky sa nevysúvaju naraz, vysúvajú sa po sekciach. A keď je mašina, ktorá lieta, tak nábežky su zasunute. A klapky som už niekoľkokrát hovoril, nikdy nie sú vo vysunutej polohe... a nikdy sa ti nevysunú po znížení tlaku, či dlhodobom stání.
Ja viem, len kritizujem, ale ale buď sa robi zmenšenina skutočného lietadla, alebo len to čo a ako sa mi páči... To platí aj pre nitovanie, vyzera dobre, ale pri zmenseni do mierky by si ziadne nevidel. Ale toto sú následky vplyvu roznych modelarskych škôl a ďalších postupov...
tonislav píše:Odporúčam pre budúcnosť najprv nalepit komplet sacáky aj s kapotami motorov pred spojením polovic trupu.
Potom sa ti nestane, ze ti nebudú presne doliéhať motory k trupu. Osobne ma za sebou asi 5 - 6 GWH 29tok, len asi u jednej som dodržal postup podľa návodu a nedoliehala mi jedna kapota motora.
Odvtedy pokoj a žiadne dodatočné pásiky plastu...
smoulinko píše:Vysunuté nabezky? Neviem ako majú byť, ale sú rovnobežne s krídlom
Uživatelé procházející toto fórum: petr21, Víťa Výmola a 33 návštevníků