jen na okraj bych dodal, že výchylka kniplu pro klonění byla max. 41°, na fotce to vypadá, možná i víc, což nehodnotím, jen lehce připomínám, že v tom případě je potřeba dát taky plné výchylky křidélek... no a když už je to řízení takhle rozpohybované, tak by taky mělo být plně potlačeno, neb při nezajištěném řízení výškovka vlastní vahou "spadla"...
ale to jen na okraj k technice...
ještě edit... osobně bych tam nedával ten zásobník na světlice, co mám načteno, tak na válečných mašinách moc nebyl... to byla věc především FAA u RAF snad moc ne... ale to je bez fotky asi neprůkazné, čili zaleží hlavně na chuti autora... být tam mohl...
hele to je hezký letadlo... co že to je???.... no jo... Spitfire
Moc děkuji za podporu, názory a i užitečné rady. Určitě se ještě podívám na knipl jelikož s rozhýbání křidélek počítám tak ať to odpovídá Zítra večer napíší a dám zas nějakou fotku. Ještě jednou děkuji.A dnes hurá do pelechu.
Sachty byly v barve spodku, tj.sea grey medium. Ale nevim, jestli to neni jen spatne nasviceny, zda se mi ze je mas zelene. Mas to jinak moc hezke. Jeste k pasum, sestnactky mohly mit i "late" pasy, ale na kazdy pad uz ty dirkovane mely jinde uchyceni tech dolnich. Ty mas variantu stehenni, ktere se pouzivaly na starsich verzich spita, pak se jejich uchyty posunuly a byly z nich bederni. Zitra v praci dam foto i s presnymi nazvy, je to uz par let, kdy mi to vysvetloval dnes jiz zesnuly Edgar Brooks.
Michal Šourek : zajimavá informace a děkuji za ni. Co se šachet týká tak mám vybranou kamufláž kde podle dostupne literatury byli šachty v barvě interieru ale, bohužel nemám dostatek podkladů a i já se mohu v ledasčem plést. Každá šestnáctka kterou jsem našel to má jinak defakto je to devítka a tech variant je tolik. A přiznávám nejsem zkušeny a nemám verze spita nastudovany. Jsem rád za každou radu i podnět moc děkuji a rad se přiučim od znalejších.
Posílám slíbené pásy. Sutton M a K ("dírkované",začátek války, K jsou delsi pro pancerovou desku), QK (dírkované pozdější, derivat K, posunute uchyty spodnich pasu, zesilene sedadlo), QS ("late" pro high back verze, nedirkovane), QL ("late" pro low back mk.XVI 1945), ZB poválečné z 50-tých let (vyvoj QL). Z toho vyplyva, ze bys mel mit QL.