Podvozkovy sachty do kridla, nasledne z toho duvodu vrsek kridla ke spodku, trup ke kridlu jak v centroplanu tak zvlast vepredu, prekryt kokpitu na hrbet, vrsek krytu motoru byl po obvode zubatej, takze zatmelit a znovu naryt sparu, predek taky nevysel uplne jako kruh ale spis jako oval, takze pribrousit podle kuzele, je toho vic, ale je to asi dan za technologii vyroby, ty maly dily z kovovy formy jsou naopak super. Ono to neni nic neprekonatelnyho, akorat to zdrzuje, mozna si pridelavam praci tim, ze chci aby mi to sedlo jeste pred lepenim nez pak tmelit a brousit.
Hle, eroplan! Zkusil jsem si znazorneni preplatovani pomoci vymaskovani paskou a nastrikani surfu 500, tak uvidime, jak to bude vypadat pod surfacerem. I pres ochranu tenkych odtokovych hran maskovaci paskou se mi tam objevil zub, herdek!