3 roky a něco...tak dlouho Mirážka spala, sem tam jsem na ní něco udělal, nebo spíš podělal a zase odložil k dalšímu spánku....až nedávno se mě jí zželelo a řekl jsem si, je čas na postupné dodělání. Barvy jsem mírně modifikoval podle fotek a videí oproti doporučení z návodu, másto pískového mixu z návodu C313/C318/C11 jsem dal přednost C044 Sand, která mě přišla rovnou tak akorát, hnědá z návodu C 310 se mě zdála moc zrzavá a nahradil ji barvou C 022 Dark Earth. Vybral jsem si Early podobu stroje 33-NR- se stříbrným spodkem. Podle jedné fotky kterou mám od francouzského kolegy, tak opravdu nejspíše do Čadu letěla (i s aplikovanou tlamou již), všechny ostatní fotky jsou už s šedivým spodkem. Ještě řeším co s centrálem.....je holej bosej, podle všeho v Čadu tak lítali, jen vyjímečně tam podvěsili cvičný triple závesníček Elkan na cvičné pumy. Je vidět na letové fotce. Ten ale nikdo nedělá tak kdo ví jak to dopadne. Chtěl jsem dát kontejner Bidon RP35P, který je vidět na pár fotkách Jaguarů z Čadu, ale opět francouzský kolega mě vysvětlil že pro F-1CR eee , že byly použity jen v Djibouti a nad Jugoslávií. Ach jo.....
Obtisky - tisk Cartograf, výborně reagovaly na vodičky (až se divím, poslední dobou to spíš bylo s nima k vzteku), proporčně skoro vše ok až na lemování okýnek za kokpitem. Tam je dekál velikostně špatně, musím vymyslet náhradu. Místo kolem okénka, zatáhnul se hezky do něj. Co musím naopak velmi výrazně pochválit je žraločí tlama. Tak výborně proporčně sedící dekál už jsem dlouho na podobnou partii na modelu nedával. Grafikovi hluboká poklona za skvělé zvládnutí napasování na model.
No a to bude na nějakou dobu asi zase vše.....