Začal jsem s barvením. První nástřik H307 mě neuspokojil. Bylo to příliš tmavé ve srovnání s fotkami co mám. Podle RS by to měla být bílá, ale na fotkách jde vidět, že barva trupu a křídel je odlišná od směrovky. Popiska u originální fotografie uvádí jako hlavní barvu velmi světlou šedou Hellgrau L.40/52. Takže jsem to stříkl znovu, tentokrát H325. Teď už jsem víceméně spokojený. Ještě musím poladit pár nečistot co jsem přehlédl a budu pokračovat motorovým krytem a doplňky v barvě kovu.
Honza Knetl: Díky za pochvalu Honzo! Přesně jak píšeš, odvrtal jsem úchyty na křídlech a prohloubil otvory pro usazení vzpěr. Na jedné straně horního křídla (pravá ?)jsem ty otvory převrtával. Nemají stejnou rozteč na obou stranách a hlavní vzpěry by se ti na jedné straně nahoře lehounce sbíhaly. Operace na pět minut. Napínáky nepoužiju, neuměl bych to nalepit čistě. Jinak jsem pro Španěla musel vyrobit ty čtyři výfuky na pravé straně motorového krytu. Ve stavebnici takový kryt není, ale mašina co je v obtiscích je takhle nestandardně měla, viz. foto. Taky jsem odvrtal úchyty, nebo madla, pod výškovkou a doplnil táhla k pohyblivé části výškovky a ke směrovce. Řekl bych běžný úpravy co dělám na většině shortrunů. Mě to hlavně baví, proto si na to ani nestěžuju.
Za fotky předlohy děkuji Mojmírovi a Espaňovi. Moc se mi líbí ta společná fotka s Bu-133. Doufám, že si je jednou takhle postavím vedle sebe ve vitrínce