Odborníci, když se vrátím k předloze viz první foto tématu, jak to bylo s dostříkáváním zelené na boky trupu? Lze předpokládat základní kamo 74/75/76 a na boky 71? Pak by pomohl i nějaký tahák na fleky bílé na křídlech... Můžu aspoň trošku věřit tomuto? download/file.php?id=975345
Povodna kamo bola urcite 74/75/76 ale u JG54 sa to často cele prestriekalo,ze z povodnej neostalo nic.Co stroj to original.Moze to byt kombinacia 70/71/02,25/hneda,pripadne 74/75.Je to na tebe.Masina je z rovnakej jednotky a času jako fotky z tvojej predoslej temy,takze ja by som sa tejto schemy drzal. https://www.flickr.com/photos/28092068@ ... 112448156/
Ta černá 3 byla vyrobená v Erle, kromě drobných konstrukčních odlišností typických pro tuto fabriku, měla pod bílou typické schema Erly. Nejlépe rekonstruované asi zde: http://www.cptfarrels.com/blog/Erla.jpg (Pozn. ocasní plochy, výškovky a směrovka, se dodávaly jako kompletní subdodávka (tj. včetně kamuflování), takže tam se tvary kamuflážních polí mohly lišit od schematu).
Z mého pohledu víceméně ano, hádám, že původní kamufláž přestříkali na trupu cca ze 2/3 bílou, křídla skoro celá, pak místa s původní kamufláží přestříkaly tmavě zelenou. Místy je ale stále patrné původní schema. Žluté doplňky standardně motor zespoda, žluté konce křídel, pruh na trupu a zdá se, že i dolní část směrovky (podobně jako to měly i FW-190), ale ta směrovka není z fotky úplně jistá, klidně to mohla být i čerstvé spodní RLM76ka...
Ta dvojka je focena z obou stran, emblém na fotkách nemá. Trojku zleva neznám, zprava emblém není. Emblémy se srdcem obvykle byly vlevo i vpravo, tudíž tam velmi pravděpodobně nebyl.