Ján Paulík píše:Jardo diky moc, super fotky.
Serie ma ze nikde nemozem zohna tu gunze sadu interierovu,
Ani ji nesháněj. Všechny B17 variant E,F,G měly zadní část trupu ( od přepážky radioroomu dozadu ) V barvě alcladu . Pouze zesílená žebra v místě kulové věže a vzadu v místě výškovky byla natřena šedostříbrnou popř. interior green ( také pancéřové panely). Radioroom a příď kde byl navigátor s bombometčíkem měly verze E a F luxusně tapecírovány tak že nebyla vidět žebra. látka měla tmavou barvu přibližně bronze green ale také často do šeda nebo do černa. Podobný tapecírung byl i v pilotní kabině ale ve formě takových panelů asi jako u aut na dveřích zevnitř, zřejmě z důvodu servisovatelnosti . Pumovnice verzí E a ranné produkce F bývala natřena neutral grey, později alclad s možností některých prvků konstrukce v interior green. B 17 G z období střední produkce měly tapecírung kosočtvercově prošívaný v různých odstínech zelené či zelenošedé barvy a to pouze v pilotní kabině a v čumáku . V čumáku byl tento tapecírung nastříhán na jednotlivé panely a vlepen mezi žebra a podélníky , takže tato struktura v barvě alcladu byla vidět. často se tento tapecírung odlepoval a býval vytrhán . Poslední bloky B 17 G měly vnitřek celý v alcladu s výjimkou tapecírungu v pilotní kabině. Pokud uvidíš barevnou fotografii kde je to jinak , jedná se o zparchantělý warbird který byl uvnitř z důvodu konzervace nastříkán různými barvami.