


Ján ORESKÝ
Nazgul13 píše:Kabína na E-3 je už vysvetlená ( používal ju Hrabak na svojej F-2 ).
Karel Pilát píše:Není ta Hrabakova taky F-4?
El Thud píše:Já sem slyšel že Galland měl ve svejch mezcích komínek, aby mohl za letu kouřit habana a pokaždý když přistával a z toho komínku stoupal kouř tak si mechanici říkali "Á náš starej měl zase úspěšnej lov." Už sem několikrát hledal jak ten komínek vypadal a kde byl ale nemůžu nic najít, tak to bude asi nějaká historická anekdota.
Nazgul13 píše:Mansur mi poslal mail takže: krídla sú naspodku odkrytované z toho dôvodu, že pôvodne mali v pláne robiť Gallandovú mašinu, čo na poslednú chvíľu zrušili, ale že to nechali, lebo to chcú využiť pri ďalších verziách, ktoré chystajú. Kabína na E-3 je už vysvetlená ( používal ju Hrabak na svojej F-2 ). Následovať bude G-2 a G-2 Trop, potom F-4 a F-4 Trop a následne [b]G-6[b]![]()
![]()
. Konečne trošku radosti, seriem sa s kabelážou motora a na každej fotke je to ináč, do ....
glock píše:Kominekhele tady je foto na jeho F-ko najdi 5 rozdilu proti standardu
![]()
download/file.php?id=446481&mode=view
Jakub Vilingr píše:Mimochodem o víkendu jsem ležel s knihama a modelem a jsem přesvědčenej, že se jedná o nejlepší Bf 109 v jakémkoli měřítku, kterou kdo kdy doposud vydal...
Absence paneláže na vrchu křídla je správná věc, stejně jako přeplátované panely na trupu a centroplánu. Mrkněte se na fotky. Nenašel jsem jedinou stodevinu s viditelnou paneláží na vrchu křídla = bylo to tmeleno, což je veliká smůla pro notorický přerejvače a nejtovače![]()
Uživatelé procházející toto fórum: KLuK a 169 návštevníků