Nepsal jsem to jako dogma, ale jako relativně běžný jev i strojů z konce války. Jak k tomu každý soudruh přistoupí, je věc každého. Ať už se bude jednat o šachty v RLM 02, 76 nebo v plechu. Tato informace měla být uvedena i v návodu.
Szwarc.Robert píše:Ta fotka co sis vycucat z prstu má dokazovat že všechny 109 K-4 nemají natřené podvozkové šachty? Mě přijde že to křídlo nikdy nebylo namontováno na trup, je to na nějakém podvozku bez křížů bez ničeho. Mě to přijde jako náhradní kus který po válce vyhodily na hromadu šrotu.
Szwarc.Robert píše:Ty jo, díky pufo![]()
Michal Šourek píše:takže už nám tu krystalizuje takový Karlův kvintet až sextet pro K-4 (na rozdíl od desatera pro E)
1) jiný tvar deklu na šikmé ploše za sedačkou
2) pouze jedno "madlo" na krytu MG131 před kabinou - to vpravo po směru letu
3) posunout manipulační díru před ocasem z rytí o fous vpřed
4) narýt spáru mezi odklápěcí kryt okolo vypadávání hilzen z MG131 a kryt centroplánu
5) alternativní úprava krytu centroplánu - zatmelit ventilační otvory, které se pak stejně překryjí závěsníkem a propilování obdélníkové díry vpravo při pohledu zevnitř, o které někteří tvrdí, že tam ústí skluz na vypadávání hilzen a druhá skupina, že je to odvětrání kanónu
6) ještě je tu takový zakuklený bod 6 a to je ten "oválný" kryt na spodku zadní části trupu za centroplánem - může být menší, kulatý
plastový závěsník na nádrž doporučuji nahradit Brassinem https://www.eduard.com/cs/eduard/bf-109 ... tml?lang=2
fotky, které toto dokumentují jsou od nějakého španěla na FB, nebo zpět v tomto tématu od Pufa
https://www.facebook.com/HarpiaseAguias ... ZsAUunuzql
https://www.facebook.com/HarpiaseAguias ... sQxe6BtNfl
omlouvám se kolegovi za zaplevelení stavebního tématu, když tak ať to nechá smazat
M.
P.S. nevím, zda u K-4 také nemá být pověstná Karlova dírka na spodku za vrtulí - edit - ma, viz planek str.12 nahore
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků