https://www.historynet.com/spitfire-from-the-sands.htm
Taky Spit pohřbený od května 1940 v písku jako N3200. První let 23.2.1940, sestřelen 24.5.40. Na fotkách dílů vytažených z písku je pěkně vidět celoplechová sedačka i s držákem světlic a dokonce má i zádový pancíř za sedačkou.. A na fotce je vidět, a je to i v článku napsáno, že mašina měla stále ruční pumpu na zatahování podvozku. A to to byl stroj výrobního čísla asi 557.. Ale podle fotky vraku s německými vojáky nemá pancíř za hlavou pilota (a nemá to ani zrestaurovaná mašina).
Tímto se omlouvám panu Šulcovi, začínám pomalu věřit že možná ještě i ta Robertem stavěná P9443 (SN 606, první let 1.4.40) mohla klidně mít stejnou ruční pumpu, jak je znázorněno v modelu..

Per ardua ad astra
http://www.brzekmodely.webnode.cz
Modely na MF:
Fw-190A-3 1/48 Eduard viewtopic.php?f=6&t=126700
Spitfire Mk.IXc 1/48 Eduard viewtopic.php?f=6&t=126698
Airacobra Mk.I 1/48 Eduard http://modelforum.cz/viewtopic.php?f=6&t=85423
Spitfire Mk.IXc 1/48 Eduard http://modelforum.cz/viewtopic.php?f=6&t=77170
http://www.brzekmodely.webnode.cz
Modely na MF:
Fw-190A-3 1/48 Eduard viewtopic.php?f=6&t=126700
Spitfire Mk.IXc 1/48 Eduard viewtopic.php?f=6&t=126698
Airacobra Mk.I 1/48 Eduard http://modelforum.cz/viewtopic.php?f=6&t=85423
Spitfire Mk.IXc 1/48 Eduard http://modelforum.cz/viewtopic.php?f=6&t=77170