

Jarda_Kral píše:Díky moc za zajímavé detaily. Opravdu to vypadá jak andělská křídlaTvůj příspěvek je tak trochu i lekce chemie o hoření paliva. Jinak souhlasím.
Palivo ohoří po povrchu a tím vlastně vznikají saze. Uvnitř je stále malé množství paliva. Jakmile tohle vylýtne při fázy výfuku a netěsnostmi a ještě s olejem tak máme pěkné stopy kolem motoru a na horní a spodní straně křídel.
A co se týká fotky níže tak je to 1/3buď Vega VE, nebo Douglas DL a nebo Boeing BO. A půjdeme na to systematicky. Střeliště posunuta. Ve předu je pouze věž v podbradku a zatím žádné zbraně na bocích.
SN začíná dvojkou ale tuším, že je před ní ještě 4 takže skutečné SN by mohlo být 4230631. V tu dobu se psalo použe 6 číslic tuším....
B-17F-115BO měla by být v téhle serii 42-30617 / 42-30731 5731 / 5845
Zdroj: http://warbirds.wikia.com/wiki/Boeing_B ... al_numbers
Pavel Vacek píše:.. poslední ..
misak58 píše:Pavel Vacek píše:.. poslední ..
Podíval jsem se do svých zdrojů a s lítostí musím říci, že u 92 BG zřejmě nikdo neměl fotoaparát. Tak málo fotek jsem u žádné jiné grupy nezažil. Díval jsem se i do některých knih , co mám,,a nic. Většina tvých úlovků jsou zastavené záběry z filmů. Přidávám to malinko, co jsem zatím našel. 92. BG byly přiděleny známé křižníky YB 40. Jsou na 4 fotkách.
Jarda_Kral píše:Je čas pokročit. Po 3 měsících přeryto a onýtováno.Teď už jen složit.
Uživatelé procházející toto fórum: padre a 1 návštěvník