Spíš to vypadá na polní opravu kapotáže, aby neupadl motor. Jsem zvědav jak to bude vypadat po odmaskování. Vždycky se mi ta bílá mrcha dostane tam kam nemá.
Pěkná práce, držím palce. Jen se zeptám, jak se chová maskovací páska k Future při stříkání rámování kabiny? Předpokládám, že to je asi v pohodě, ale z opatrnosti se raději ptám.
Tak Radek to odhalil! Jedná se o speciální dosud tajnou úpravu na Fw190 pro starty ze zvlášť hrbatých ploch. Pomocné pásky opravdu drželi celý blok motoru Páska versus Future na kabině, naprosto v pohodě. Na odmaskování jsem taky zvědav
Hotovo. Zítra "srazím" hranky rozmáčenou 2000, ve dvou místech to bude chtít asi drobounkou retuš. Následovat bude žlutý spodní kryt, pak lak a vrátím se ke kamufláži.
Tak to by mě nenapadlo to maskovat natřikrát! Já jsem se sral s rozměřováním těch kostiček a musím říci, že to bylo maso jako praso. Ten tvůj způsob se mi zdá mnohem jednodušší!
Původně jsem chtěl okopírovat dekály o podle toho nařezat jednotlivé masky. Takto je to sice zdlouhavější, ale asi jednodušší. Stříknul jsem spodní kryty a zalakoval. Nemám ´plně jasno v křídelních MG FF. U A5 byly často demontovány, ale nepodařilo se mi najít žádnou fotku, která by u jeho mašiny toto potvrdila nebo naopak. Pokud někdo víte, budu rád za podnět Jinak pro další stavitelé strojů Kunzeho. Jeho "bílá 1" a "bílá 4", tu stavím, mají prohozené kostkování! Všechny publikované bokorysy na "1" co jsem našel, včetně těch v dekálech to mají špatně!!! Tak jen pro připomenutí. Mě se včera opotilo čelo než jsem se zorientoval ve fotkách, když jsem si při maskování toho spodku do nich znovu najel.
Martin martinsticky Štický Máte-li dojem že vidíte nepořádek , nenechte se zmást . Jedná se pouze jen o systém uložení věcí , který momentálně nechápete .
Díky za komenty. Poprosím kolegy, vlastníky knihoven německé literatury. Máte někdo tušení čísla WN téhle mašiny "bílá 4"? "Bílá 1" je WN 410055. Vygooglil jsem jen 0601, ale to měla snad být verze A4. Předem díky.
Dnes jsem si chvíli hrál s úpravou křídelních kanónů. Použiji ty ze sady aires s mírnou úpravou, pouzdra v šachtě jsou z trubičky prům.2 mm. Dále dostříknutá 76 na spodku a bocích.
Přílohy
z airesích dílů odřezány původní "osazení" a vlepeno do trubky
takto nějak by to mohlo být, přilepím je až nakonec
FW 190 A-5 (weisse 4, WN 0601) 1./JG1 - to opravdu verzi A-5 neodpovídá. A fotka stroje zase nevypadá na A-4. Mohlo by tedy jít o překlep, pak by celé werknumero mohlo vypadat například takto: 0156 001, což by odpovídalo stroji vyrobeném ve firmě Arado, nebo 710 061, stroji od Fieselerů (na směrovce bylo jen poslední čtyřčíslí), víc asi do úvahy, z vyrobených bloků verze A-5, nepřipadá. Ale to je jen můj dohad...