Díky Já měl z těch náběžek taky strach, aby to nepodělalo celej nástřik, ale dobře to dopadlo. Začal jsem dekálovat, musím říct, že práce s dekály od Eduardu je radost
Zalakováno. Teď zkusím wash a stečeniny olejovkama. Chci se zeptat na jednu věc ke stečeninám. Tu kaňku olejovky nechám zavadnout a pak ji roztahovat štětcem s ředidlem a nebo se to dělá hned "zaživa"?
Hmmm čistá práce, moc hezký nástřik. Co se týče znázornění úniků olejů, typicky pro Spitfire na spodku pod motorem, tak se to dá udělat jak píšeš, ale myslím, že je lepší si to tou olejovkou rovnou namalovat a po zavadnutí/zaschnutí to stírat ušátkem nebo štětcem. Připadně štětcem namočeným do ředidla pro enamel barvy (syntetiky) nebo white spiritem upravovat tvar. Podmínkou je ovšem nejprve model zalakovat polomatem nebo matným lakem. Na lesku oleje držet nebudou.
Na stole: Mezek, P-51D Mustang, Fw 190A-4, Bf 109G-6