
Peťo s tou seslou na kšandě bych si ale nebyl tak jistý a určitě bych kvůli tomu géčko nemasil. Jestli neva, odložím sem pro další generace junkersofilů, co jsem teďka chvilu bádal - ty fotky na šesté straně jsou podle všeho z Německého technického muzea v Berlíně (velké N bo název instituce), Ju-88 G-1:
Bacha ale, mašina v muzeu (a tedy fotky na straně 6) jsou dost možná hybrid G-1 a C-4, cituji:
714628 was built in 1944 and was assigned to 7/NJG 6 (Luftflotte 4 East) at Wiener/Neustadt. Sent on a “day-time” mission to attack Russian ground targets in the vicinity of the Lake Balaton,Hungary, 714628 was attacked by Russian fighters and finally shot down over the lake near the village of Balatonföldvar on the night of 4/5th December 1944] killing all 3 crew. The crew were never found and are still classified as missing. The heavily damaged remains were discovered by Hungarian divers in the summer of 1995 and later salvaged on the 12th July 1996. In 1997 the remains were sold to the Deutsches Technik Museum with reconstruction beginning in 2005. With so many parts missing or damaged beyond repair the reconstruction was performed in cooperation with the Norwegian Air Force Museum at Gardemoen and Bodo. Substantial parts of WNr. 0797 4d+HA of KG30, a Ju 88 C4 which was recovered in 2001 in Norway, were used in the reconstruction. The rear fuselage was taken from the WNr. 0797 and parts of the tail unit from 714628. The wings and engines will follow on. 714628 is the only surviving Junkers Ju 88 G nightfighter in the world.
V hrubém překladu ala já: "714628 byl postaven v roce 1944 a přiřazen 7/NJG 6 (Luftflotte 4 East) na Wiener/Neustadt. Byl vyslán na denní útok proti sovětským pozemním cílů v okolí jezera Balaton (Maďarsko), přičemž byl napaden sovětskými stíhači a sestřelen nad jezerem poblíž vesnice Balatonföldvar, to vše v noci mezi 4. a 5. prosincem 1944 (trochu protimluv denní/noční, ale chápu). Všichni tři členové posádky zahynuli, ale nebyli nikdy nalezeni a dodnes jsou vedeni jako nezvěstní. Těžce poškozené zbytky byly nalezeny maďarskými potápěči v létě 1995 a později vyzvednuty 12. července 1996. V roce 1997 byly pozůstaky prodány do Německého technického muzea, kde začala v roce 2005 rekonstrukce. S tolika chybějícími či neopravitelně poškozenými částmi byla rekonstrukce provedena ve spolupráci s Norským leteckým muzeem v Gardemoen a Bodo. Při rekonstrukci byly využity podstatné části WNr. 0797 4d+HA z KG30, Ju-88 C-4, který byl v roce 2001 objeven v Norsku. Zadní trup byl použit z WNr. 0797 a části ocasu z 714628 (taky trochu zvláštní). Křídla a motory budou následovat. 714628 je jediný přeživší noční stihač Ju-88 G na světě."
Pro zájemce přidávám i odkaz na zdroj (samozřejmě neručím za správnost, ale nevidím důvod tomu nevěřit):
http://plane-crazy.k-hosting.co.uk/Airc ... 8/ju88.htm
Takže já si myslím, že ta boční sklopná sedačka je právě vykuchaná z toho céčka (možná je to celý pit, musíme tam holt zajet

Podle nákresu by dragon mohl tu sedačku posunout trochu víc dozadu, ale není to žádná hrůza. Její vzhled či tvar ale nadále zůstávají opředeny tajemstvím...a včil dumejte, já idu konečně spat


Tomáš "Vrabec / Nádražák" Kosič