Vždy je lepší se držet fotografií skutečných strojů, nežli nějakých malůvek. Vyšel bych z toho, zda byla Aircobra opatřena nějakou základovkou (třeba zinc chromate yellow primer) a pokud ano, tak to pak chce projít fotky, jak se povrch vypálil. Až na kov bych to ale nejspíše nedělal. Skusil bych provrstvit různé barvy. Také je dobré sledovat, kam se stopy po spalinách stáčely vlivem poroudu od vrtule.
Stopy po vypálení bych realizoval až po dokončení povrchovky celého modelu (kamufláže, washů, laků a šejdingů). Rozhodně bych přiznal rozdíl mezi povrchem modelu a opálenou částí. Vše bych realizoval hodně naředěnými barvami (ideální jsou barvy Tamiya ředěné isopropylalkoholem, nebo 60 - 80% lékařským lihem kvůli rychlejšímu odpařování). Nejdříve bych nastříkal základ pískovým odstínem a kolem něho bych využil mlhu černých a černošedýh odstínů. Nemál bych se místně doplnit vybledlopu olivovkou. Chce to experimentovat a nebát se zkombiovat více postupů.