I na Vautoura došlo. Samostatně odlisované kormidlo SOP je výrazně tenší než tloušťka SOP po složení polovin k sobě. Kdyby bylo celé kormidlo pohyblivé , nic moc by se nedělo. Není. Jeho středová část je pevná součást SOP a pohyblivá je pouze spodní a horní třetina dílu. Nevím ,proč to neodlisovali rovnou s polovinama trupu a kormidlo nerozdělili na dva samostaně dolepované díly.
Takto vypadá vnitřek SOP v rámečku
Takto připravená SOP má po soložení stejnou tlouštku jako dolepovací díl kormidla. Uběr cca 0,5 - 0,8 mm na každou polovinu SOP. Za pomoc děkuji lipovému špalku a smirku zrnitosti 120.
Kokpit obsahuje základní díly. Jejich ztvárnění bych ale uvítal v lepší kvalitě. Zejména leptané boční pulty by se velmi hodili namísto plastových s vylisovanými reliefy přístrojů a přepínačů. Přepínače jsou sice patrně ale nepatrně rozplizlé. Pozor při sestavování obrazovky radaru a tubusu pro operátora. Kreslíř návodu poměrně dost zmrskal tuto partii. Podle nákresu v plánku by tubus byl kolmo na podlahu. To je hloupost. Na přepážku se musí celá krabice PUR 11 přilepit otočená o 180° , šikmou plochou, která je v návodu vidět na spodní straně dílu.
Díky chlapy za podporu. Návod k čemu Pavle? K uložení do krabice s rozdělanejma Temelínama? Možná model i dodělám. Od Harvyho jsem dostal nádherný fotky na šachty . Začíná ve mě hlodat červíček, jestli se přeci jen nepokusím udělat nějaký lepší "krabice" než jsou v modelu.