
Jakub Vilingr píše: Asi použiju ty paprskový, líbí se mi více, ale bude holt jen "odhad".
Jakub Vilingr píše:Jen telegraficky. Včera se mi podařilo kompletně sestavit trysku včetně jejího vybarvení. Rozhodl jsem se to nakonec netmelit, protože spára uvnitř trysky je zanedbatelná a po lehkým přebroušením stočeným šmirglem na špejli se to i pěkně zahladilo. Nevím, jak přesně se jmenuje ten forsážní prstenec uvnitř trysky, ale je to krásnej detail, včetně lopatek turbíny za tím. Škoda, že to nebude vidět, je to super detail po vybarvení.
Připravil jsem si i všechny disky kol a nabarvil je. Podle čeho mám poznat kterej druh disků kol hlavního podvozku patří ke kamuflovanej 9712 z návodu? To jsem v návodu nějak nenašel a ani nemám knihy na téma MIG 21 s fotografií této mašiny. Za každou radu budu vděčný.
Taky jsem si slepil hlavní podvozkovou šachtu a příďovou podvozkovou šachtu. Dost mě překvapuje perfektní přesnost lícování modelu (zatím). Vypadá to, že nebudu muset vůbec používat tmel, nebo jen jako kosmetickou záležitost. To se mi líbí. Zároveň je ten MIG první stavebnicí od Eduardu, která opravdu nemá přesazené díly, z čehož jsem úplně v šoku. V dobrém samozřejmě!
Prozatím jsem skončil u vybavování kokpitu bočnicemi, které taktéž naprosto skvěle pasují. Problém ale budu mít s barvou kokpitu, protože nedokážu namíchat tu tyrkysovou do kokpitu, takže mám dost problémTo mi hodně zbrzdí práce s dalším pokračováním stavby. Emerald Green H046 v MPM v Plzni neměli a Revell ani Model Master tam nevedou... Něco s tím budu muset vyvést
bolter píše:v prvom rade ide o spárku, nie o sólo mašinu, pozriem nejaké fotky...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 180 návštevníků