Tak to oplácávám tmelem a brousím. Taky jsem chtěl nalepit VOP, ale zjistil jsem, že před devíti lety jsem onýtoval jen jednu polovinu. Takže budu muset zjistit, které nýtovadlo jsem tehdy použil
Kabina přilepena. Potvrzuju mínění Lubo Kéreka. Kabina nesedí. Trup šel spasovat hezky, bez tmelení, díly cockpitu trup neroztahují. Ale kabina je úzká. Myslím, že se po vyndání z formy chladnutím zavírá a naopak trup se lehce rozvírá ve výřezu pro dveře. Musel jsem kabinu vypodložit na ochranném rámu, aby se roztáhla. A modlil jsem se, aby nepraskla. Po přilepení jsem stejně musel objet spáru černým miliputem.
Vybičoval jsem se. P-39 stříknuta surfem a předstínována pro, zespoda čestvou RAAF Sky Blue a shora US Olive Drab, která má být vyšisovaná. Přes tu přijdou ještě pole čerstvé Medium Sea Grey. Znaky a označení budu střikat, masky jsem si nakreslil.
No to fakt ne, Arma mne nějak nechala chladným. U Hurricanu jsem byla na vážkách, ale P-39 od Gawy je úplně v poho. Jen ji Gawa neuměla prodat, na rozdíl od Eduardu. Od kterého mám taky doma jednu nebo dvě Cobry. A Arma mi na fotkách přišla povrchově horší než Gawa. Po práci na zahradě jsem si dopřál odpočinek s pistolí a křídlo má první nástřik RAAF Sky Blue.
Večer jsem zalepil tamiya páskou přechody barev na čumáku a za křídlem a ráno stříkl na co mi vystačila barva v pistoli, tj. druhou půlku křídla a trochu trup. Pak jsem vymyl pistoli, sedl na kolo a vyrazil do práce.