


Milan Holzapfel píše:Začínají se vršit drobné problémy částečně mojí vinou, částečně chybou výrobce. Masiv reduktoru příliš vystupuje z motorového krytu a tak by vrtule nepřirozeně čněla vpřed. Je nutno obrousit dosedací plochu uvnitř motorového krytu ovšem ne tak jako já, kdy jsem obrousil i usazovací drážku. Tu je tedy vhodné před tímto krokem prohloubit až na dno odlitku.
Žebra v podvozkových šachtách mají podle návodu směřovat výřezy pro podvozkovou nohu k zadní části šachty (viz. obrázek návodu výše). Jak posléze zjistíme nesedí tam (já pitomec už tři přilepil)! Ale když je obrátíme pasují naprosto přesně! Jak tedy patří? Mnoho nám nenapoví ani vložení podvozkové nohy s kolem, ale přikláněl bych se k variantě z návodu. Další pikantností je velikost otvorů pro kola. Kola jsou větší a nevlezou se do nich (ani když upustíme vzduch
).
mess píše:Jak tak koukam na ty tve fotky, sam bych tipoval, ze zebra prijdou vyrezem vice vpred, ukazuje na to poloha podvozkove nohy v sachte. Kazdopadne mi se tohle letadlo dost libi, tak doufam, ze se s tim poperes az do konce.
M.
Jakub Vilingr píše:hmmmmmm, tak by mě zajímalo, kde udělali soudruzi z endéer chybu
Milan Holzapfel píše:Díky, chlapi, za připomínky i odkazy.mess píše:Jak tak koukam na ty tve fotky, sam bych tipoval, ze zebra prijdou vyrezem vice vpred, ukazuje na to poloha podvozkove nohy v sachte. Kazdopadne mi se tohle letadlo dost libi, tak doufam, ze se s tim poperes az do konce.
M.
Myslíš tedy, že v návodu to mají nakresleno obráceně? download/file.php?id=219906&mode=view No něco s tím provedu![]()
Díky za podporu! Zdá se, že ji budu potřebovat.
Uživatelé procházející toto fórum: Daniel Bílek, David Zimmermann a 207 návštevníků